Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Μέχρι τις 20 Οκτωβρίου συνεχίζουν οι δικαστικοί τις κινητοποιήσεις τους

Οι δικαστές θα συνεχίσουν να κατεβαίνουν από την έδρα από τις δέκα το πρωί μέχρι τη λήξη ωραρίου .  


Παράταση των πανελλαδικών κινητοποιήσεων τους έως την 20ή Οκτωβρίου αποφάσισαν το Σάββατο οι δικαστές και οι εισαγγελείς.Κατά την έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων (ΕΔΕ) που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Εφετείου Αθηνών, αποφασίστηκε μέχρι 20 Οκτωβρίου οι δικαστές να κατεβαίνουν από τις έδρες των δικαστηρίων από τις 10 π.μ. έως το τέλος του ωραρίου (3 μ.μ.), ενώ το ίδιο χρονικό διάστημα αναστέλλονται και οι δημοσιεύσεις αποφάσεων.
Οι κινητοποιήσεις των δικαστών ξεκίνησαν με την έναρξη του νέου δικαστικού έτους που άρχισε στις 17 Σεπτεμβρίου και πραγματοποιούνται σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την δρομολογούμενη νέα περικοπή στις αποδοχές τους.
blue-hornet team