Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Chiara Ferragni: Η πρώτη Ιταλίδα blogger

Μέσα σε τρία χρόνια περπάτησε στην πασαρέλα για τον οίκο Alberta Ferretti, δημιούργησε τη δική της σειρά παπουτσιών και υπέγραψε μια συλλογή εσωρούχων και μαγιό για την εταιρία Yamamay.
Η πρώτη Ιταλίδα blogger, η 25χρονη Chiara Ferragni, από τη στιγμή που ξεκίνησε το blog της theblondesalad.com, το 2009, είδε την ζωή της να αλλάζει. Όταν δεν βρίσκεται σε κίνηση, ζει στο Μιλάνο και σπουδάζει Νομική, ενώ στο παράλληλο διαδικτυακό της σύμπαν έχει καταφέρει, χάρη στο ξεχωριστό στυλ και τον εύθραυστο τύπο ομορφιάς της, να μετατρέψει την αγάπη της για τη μόδα σε επάγγελμα, επικοινωνώντας πλέον καθημερινά με  περισσότερους από 100.000 επισκέπτες. Το 2011, μάλιστα, κέρδισε το βραβείο «Newcomer Blogger of the Year» στα Bloglovin Awards Prize στη Νέα Υόρκη. Με τον σύντροφό της, Ricchi, συνεχίζουν να ταξιδεύουν σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, εξασφαλίζοντας μοναδικές συνεργασίες, με πιο πρόσφατη αυτή με τη φίρμα Louis Vuitton, που αποτέλεσε και το λόγο που επισκέφτηκαν τη Μύκονο.  
                             Τα vintage σκουλαρίκια μου από τον οίκο Moschino

                              To neon φόρεμα μου από τον οίκο MSMG
 O σύντροφος μου, Ricchi, με συνόδευσε στο ταξίδι μου στη Μύκονο, όπου ήμουν καλεσμένη του οίκου Louis Vuitton για τα εγκαίνια του νέου καταστήματος 

Το πρώτο πράγμα που παίρνω μαζί μου το καλοκαίρι είναι αντηλιακά: Αγαπημένο  μου το Avene με δείκτη προστασίας 50, ιδανικό για τη λευκή επιδερμίδα μου.
                            Η τσάντα μου από τη Bottega Veneta με τυπωμένα τα αρχικά μου
                                        To iphone μου: Θα ήμουν χαμένη χωρίς αυτό
 Στις διακοπές έχω μαζί μου τουλάχιστον δυο γυαλιά ηλίου, ένα Carrera για κάθε μέρα κι ένα Prada Baroque για πιο επίσημες εκδηλώσεις.
                                  Το σακάκι μου από το κατάστημα Mango
                       Δεν πάω πουθενά χωρίς τη Chanel τσάντα μου
vogue