Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ:ΤρόΪκα και ΥΠΟΙΚ ξαναβλέπουν το θέμα των τελών κυκλοφορίας

Το ξανασκέφτονται - σύμφωνα με πληροφορίες- τόσο η τρόϊκα, όσο και οι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών με τις τρελλές και αλλεπάλληλες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων.

Είδαν οτι "πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι" όπως λέει ο λαός.

Στόχευαν να αυξήσουν εντυπωσιακά τα δημόσια έσοδα και αντι αυτού έκαν "μιά τρύπα στο νερό" και έπεσαν κιόλας μέσα...

Ο λόγος ;

Υπολογίζεται ότι για το 2011 κατατέθηκαν οι πινακίδες κυκλοφορίας περίπου 360.000 οχημάτων. 

Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, αν και απ΄όποιον δρόμο κι αν περάσετε θα δείτες αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες, το 2009 όταν είχαν επιβληθεί για πρώτη φορά τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας είχαν ακινητοποιηθεί περίπου 210.000 οχήματα.

Αλλά και απο αυτά τα οχήματα που τελικώς συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, υπάρχουν κάποιοι  που αποφεύγουν με το "γωνστό ελληνικό δαιμόνιο" να πληρώσουν τα αναλογούντα στο κυβισμό του οχήματός τους τέλη κυκλοφορίας.

Για παράδειγμα όσοι έχουν ή όσοι απέκτησαν ενα "παπάκι"... π΄΄ηγαν ή πηγαίνουν ακόμη και τώρα στην Εφορία και πλήρωσαν ή πληρώνουν με πρόστιμο το τέλος κυκλοφορίας των 22 ευρώ (στο διπλασιο με το πρόστιμο) και κολλάνε το σήμα στο αυτοκίνητό τους, ρισκάροντας οτι δεν θα τους ζητηθεί η βεβαίωση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.

Υπάρχει και άλλη κατηγορία που έχουν απο καιρό ζητήσει έκδοση νέας αδείας κυκλοφορίας λόγω απώλειας ή κλοπής όπως και πινακίδων. Αυτοί αν και λιγότεροι με ανάληψη υψηλότατου ρίσκου, έχουν καταθέσει τις καινούργιες πινακίδες και τη καιρνούργια άδεια και εχουν αφήσει στο όχημά τους τις παλιές πινακίδςε και την παλιά άδεια. Εχουν κολλήσει και ένα σήμα που προμηθεύτηκαν για ένα παπάκι και "δείχνουν... παντελώς νόμιμοι", αρκεί να μην πέσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο ή σε "διασταύρωση στοιχείων" απο περιπολικά της αστυνομίας που κινούνται στους δρόμους και "σκανάρουν" πινακίδες για τις οποίες έχει δηλωθεί απώλεια. 

Με αυτά και με εκείνα πάντως, τρόϊκα και υπουργείο Οικονομικών το "ξανασκέφτονται" βλέποντας για το 2011 οτι αύξησαν μεσοσταθμικά κατα 15% τα τέλη κυκλοφορίας και τα έσοδα που μπήκαν στα δημόσια ταμεία ήταν μόλις της τάξης του 4%.

Ετσι δεν θα αποτελέσει έκπληξη αντι νέας μικρής ή μεσαίας μεσοσταθμικής αύξησης, αντίθετα να επέλθει πάγωμα ή και εκλογικευμένη μείωση των τελών κυκλφορίας απο τη νέα Κυβέρνηση για το 2013.

Ούτως ή αλλως η τακτική των τριών τελευταίων ετών αποδείχτηκε "δώρον άδωρον" για το Δημόσιο, και οχι μόνον.
πηγή:layout.gr