Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Βάνα Μπάρμπα: «Πήγα για να συμμετέχω σε 3-4 live και μετά θα φύγω»

«Δεν πιστεύω ότι θα βγω πρώτη.Εγώ πήγα εκεί για να συμμετέχω σε 3-4 live και μετά θα φύγω» είπε σε συνέντευξή της
στο Πρώτο Θέμα η Βάνα Μπάρμπα και συνέχισε αναφορικά με το αν για εκείνη το show είναι έκπτωση: «Η δουλειά είναι εξαιρετική, αλλά στην αρχή πίστευα ότι εγώ δεν χωράω σε αυτή. Περνούσα μια φάση θλίψης με όλα αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας. Έλεγα: «πώς θα πάω εγώ να δώσω γέλιο στον κόσμο;» Την συγκεκριμένη πρόταση την δέχτηκα πρώτον για την Φαίδρα και δεύτερον γιατί θεώρησα ότι ο χορός είναι ψυχοθεραπεία.»
Όσο για τον Γιάννη Λάτσιο, είπε πως: «Στα πρώτα μας ραντεβού με τον κύριο Λάτσιο πίστευα ότι μου έλεγε μπούρδες για να με πείσει, επιμένοντας μάλιστα να κάνω δοκιμαστικά κάποιες πρόβες για να δω αν θα μου αρέσει. Μετά την πρώτη πρόβα ήθελα να πάω να χορέψω! Είναι τόσο ωραίο πράγμα ο χορός!»
Τι απαντά σε όσους λένε πως έχει ασυλία; «Αυτά είναι ψέμματα. Καταρχάς εγώ δεν ακούω τι λένε. Ούτε καν τα κολακευτικά σχόλια δεν λαμβάνω σοβαρά υπόψην μου. Ένα τσακ θέλεις για να νομίσεις μετά ότι τα κάνεις όλα υπέροχα.»
 .thebest.gr