Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Η Eλεονώρη Μελέτη μιλάει για όλα

Έχοντας μπει για τα καλά στη μάχη της τηλεθέασης, η Ελεονώρα Μελέτη μιλά στο ένθετο People του Πρώτου Θέματος για την εκπομπή της, τις ανήθικες προτάσεις, τα εξώδικα που σκοπεύει να στείλει αλλά και για το τι κάνει στον ελεύθερο χρόνο της.
Μετά από 8 χρόνια τηλεοπτικής παρουσίας (και μπόλικη δημοσιότητα), η Ελεονώρα Μελέτη μιλά ανοιχτά για όλα όσα έχουν φτάσει σε σημείο να την ενοχλούν, αλλά και να την προσβάλλουν. Όπως για παράδειγμα η "παντελής έλλειψη σεβασμού από τα μέσα" για το περιβάλλον της, κάτι που την ανάγκασε να κινηθεί νομικά.
"Απέναντι στα περιοδικά κινήθηκα για πρώτη φορά νομικά, ύστερα από οκτώ χρόνια παρουσίας στο χώρο και όχι άδικα. Όταν βλέπω ότι δεν υπάρχει σεβασμός απέναντι σε πρόσωπα, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τη δημοσιότητα, αλλά βρίσκονται δίπλα μου επειδή είναι φίλοι, σύντροφοι, γνωστοί, συμμαθητές, γονείς ή συγγενείς, δεν μπορεί κάποιος να τα υποχρεώνει να υφίστανται την έκθεσή τους με τρόπο βίαιο. Υπήρξε ένα περιστατικό παντελούς έλλειψης σεβασμού και αντέδρασα", λέει η Ελεονώρα.

"Το ότι κάποιος βρίσκεται δίπλα μου δεν σημαίνει ότι οφείλει ή συναινεί στο να βλέπει τη φάτσα του στα περιοδικά ή στο Διαδίκτυο"

Η ίδια συνεχίζει: "Δεν ζήτησα από τα περιοδικά να μην παίζουν εμένα. Εμένα ξεσκίστε με! Όχι όμως το περιβάλλον μου. Το ότι κάποιος βρίσκεται δίπλα μου δεν σημαίνει ότι οφείλει ή συναινεί στο να βλέπει τη φάτσα του στα περιοδικά ή στο Διαδίκτυο. Δεν μπορεί να βάλει κάποιος μια φωτογραφία μου με τη μητέρα μου, είναι μηνύσιμο. Η μητέρα μου μπορεί να κινηθεί νομικά και εγώ σας έχω ενημερώσει. Είμαι καλυμμένη” τόνισε και έφερε για παράδειγμα όσους έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο με αφορμή τα παιδιά τους, λέγοντας "είναι το ίδιο πράγμα με αυτό που λέω" .
 Η Ελεονώρα παραδέχεται ότι δεν έχει δεχτεί κάποια ανήθικη πρόταση, όμως έχει αρνηθεί άλλες προτάσεις, όπως μια έξοδο στα μπουζούκια για παράδειγμα. "Την επομένη το όνομά μου δεν υπήρχε στις λίστες με τους παρουσιαστές του δελτίου. Μου είπαν ότι με είδε ο πρόεδρος του καναλιού και ότι δεν του άρεσα ως τηλεοπτικό πρόσωπο. Στη θέση μου έλεγε δελτίο η κοπέλα που πήγε στα μπουζούκια".

"Έχω πολλές αναζητήσεις πέρα από τη δουλειά και με απασχολούν πολλά υπαρξιακά ζητήματα. Τώρα, για παράδειγμα, διαβάζω για τις θρησκείες"

Στη συζήτηση ήρθε και η τηλεοπτική της "κόντρα" με την εκπομπή “Ελένη”. Η παρουσιάστρια παραδέχεται πως δε θεωρεί τον εαυτό της το αντίπαλο δέος της Μενεγάκη, αφού "με την Ελένη ήμασταν απέναντι για τρία χρόνια το πρωί και τα υπόλοιπα τέσσερα είχα απέναντί μου αξιοπρεπείς κυρίους της ενημέρωσης" και συμπλήρωσε: "Και γιατί να μην είμαι και για εκείνους το αντίπαλο δέος; Ποια η διαφορά;"
Όσο για τον τίτλο που κουβαλάει χρόνια η Ελένη Μενεγάκη ως "βασίλισσα της ψυχαγωγίας, η Ελεονώρα ξεκαθάρισε: "Ξεκολλήστε επιτέλους, βρε παιδιά, με τους τίτλους".
Τέλος, η παρουσιάστρια της Πρωινής Μελέτης μίλησε και για τον ελεύθερο χρόνο της, ο οποίος, όχι, δεν περιλαμβάνει κουτσομπολιό. "Δεν είναι ένα αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι έξω από τη δουλειά μου. Όπως ένας καρδιοχειρουργός μόλις τελειώσει τη δουλειά του, δεν μιλάει για επεμβάσεις, έτσι κι εγώ, όταν φεύγω από τη δουλειά μου, παύω να μιλάω γι’ αυτή". Όπως παραδέχεται σε άλλο σημείο της συνέντευξης της, είναι ένας άνθρωπος που το μεσημέρι, όταν τελειώνει την εκπομπή και βγάζει το μακιγιάζ, θα πάει σπίτι του, θα διαβάσει βιβλία, και θα κάνει όμορφες συζητήσεις με φίλους."Έχω πολλές αναζητήσεις πέρα από τη δουλειά και με απασχολούν πολλά υπαρξιακά ζητήματα. Τώρα, για παράδειγμα, διαβάζω για τις θρησκείες", τονίζει.

cosmo.gr