Το στιλ έρχεται πολλές σε αντιπαράθεση με την ευχρηστία. Στη MINI το
γνωρίζουν πολύ καλά, για αυτό άλλωστε δημιούργησαν και το Countryman.
Για να μην χάνουν δηλαδή πελάτες, οι οποίοι αποκτούν οικογένεια και ζητούν πλουσιότερους χώρους στο αυτοκίνητό τους. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο το νέο MINI θα λανσαριστεί εκτός από 3θυρο και ως 5θυρο.
Προκειμένου το αμάξωμα να χωρέσει και πίσω πόρτες (θα φθάνουν μέχρι τους θόλους των πίσω τροχών), οι εμπρός πόρτες θα είναι πιο μικρές, ενώ και το μεταξόνιο θα αυξηθεί ελαφρά. Το νέο MINI θα μοιραστεί τη νέα πλατφόρμα (με τον κωδικό F56) με τα προσθιοκίνητα μοντέλα της BMW, ενώ η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει και υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο σύνολο, χωρητικότητας 1,5 lt.
Η τρίτη γενιά του ΜΙΝΙ αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2013 και θα διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο για τη θυγατρική της BMW, έχοντας απέναντί της μοντέλα όπως το Audi A1, το Citroen DS3 και το Fiat 500.
πηγή:protothema.gr
Για να μην χάνουν δηλαδή πελάτες, οι οποίοι αποκτούν οικογένεια και ζητούν πλουσιότερους χώρους στο αυτοκίνητό τους. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο το νέο MINI θα λανσαριστεί εκτός από 3θυρο και ως 5θυρο.
Προκειμένου το αμάξωμα να χωρέσει και πίσω πόρτες (θα φθάνουν μέχρι τους θόλους των πίσω τροχών), οι εμπρός πόρτες θα είναι πιο μικρές, ενώ και το μεταξόνιο θα αυξηθεί ελαφρά. Το νέο MINI θα μοιραστεί τη νέα πλατφόρμα (με τον κωδικό F56) με τα προσθιοκίνητα μοντέλα της BMW, ενώ η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει και υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο σύνολο, χωρητικότητας 1,5 lt.
Η τρίτη γενιά του ΜΙΝΙ αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2013 και θα διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο για τη θυγατρική της BMW, έχοντας απέναντί της μοντέλα όπως το Audi A1, το Citroen DS3 και το Fiat 500.
πηγή:protothema.gr