Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Γκρέιπφρουτ: 5 σοβαροί λόγοι για να το προτιμήσεις

Η δίαιτα του γκρέιπφρουτ είναι στη μόδα και κοντεύει να γίνει εμμονή στην Ευρώπη και την Αμερική.
Μάθε τους 5 λόγους για τους οποίους αξίζει να κάνεις το γκρέιπφρουτ, ήρωα της καθημερινής σου διατροφής.
1. To γκρέιπφρουτ αποτελεί σούπερ τροφή αφού όπως πιστεύεται, βοηθάει το σώμα σου να κάψει λίπος, όταν μάλιστα καταναλώνεται σε συνδυασμό με τρόφιμα που έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λίπος.
Τα αποτελέσματα από πρόσφατη έρευνα του «Florida Citrus Department» έδειξαν πως τα άτομα που έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ καθημερινά ή έπιναν ένα ποτήρι χυμό γκρέιφρουτ και γυμνάζονταν τακτικά, έχασαν 4,5 κιλά μέσα σε 12 εβδομάδες.
 2. Το γκρέιπφρουτ θα σε φορτώσει με μηδέν λιπαρά και καθόλου κακή χοληστερόλη ενώ είναι εξίσου φτωχό και σε θερμίδες.
 3. Είναι μια καλή πηγή τόσο βιταμίνης C όσο και της βιταμίνης Α.
 4. Είναι ιδιαίτερα καλή πηγή φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος και στην ομαλή δραστηριότητα του εντέρου. Ένα γκρέιπφρουτ περιέχει σχεδόν δώδεκα γραμμάρια φυτικών ινών που είναι 1/2 της ποσότητας που χρειάζεται το σώμα σε καθημερινή βάση. Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες βοηθά στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου του παχέος εντέρου.
 5. Ξέχνα τα ακριβά βατόμουρα σμέουρα (και κάθε λογής μούρα). Το φτηνό γκρέιπφρουτ κάνει χίλια καλά και το μεγαλύτερο καλό, το κάνει στο πορτοφόλι σου.
shape