Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Πάολα: Μιλάει για την κόρη της και τον πρώην σύντροφό της

Από πολύ μικρή έγινε μαμά, ενώ σήμερα είναι μία από τις πιο αγαπητές, λαϊκές τραγουδίστριες.
Ποια είναι η σχέση της Πάολας με την κόρη της, Παολίνα, και τον πρώην σύντροφό της;

Η τραγουδίστρια δήλωσε στο κυπριακό DownTown ότι έχει τέλεια σχέση με την κόρη της, καθώς όταν δεν δουλεύει είναι συνέχεια μαζί: «Τέλεια! Όταν δεν δουλεύω κάπου εκτός, είμαστε συνέχεια μαζί. Είμαστε φίλες», ενώ για τον πρώην σύντροφό της δήλωσε:
«Ο Φώτης είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μου, ένα σημάδι στους ώμους μου που δεν θα φύγει ποτέ, μία μόνιμη μελανιά.
Είναι ο άνθρωπός μου! Δεν μπορώ να κάνω τίποτα αν δεν είναι κοντά μου- ειδικά στη δουλειά. Μου είναι απαραίτητος, μου είναι σημαντικός. Δεν έχει καμία σημασία το ερωτικό κομμάτι, που πλέον έχει κλείσει. Είναι οικογένειά μου».
bizznews