Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Πυκνώνει τις πτήσεις από και προς Θεσσαλονίκη η Cyprous Airways

Πυκνώνουν τις πτήσεις που συνδέουν την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη οι Κυπριακές Αερογραμμές (Cyprus Airways).
Επιπλέον από την προσεχή Κυριακή θα εκτελούν πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη προς Ρόδο και προς Ηράκλειο. Οπως μάλιστα γνωστοποίησε τη Δευτέρα ο πρόεδρος του αερομεταφορέα Σταύρος Σταύρου η εταιρεία εξετάζει και το ενδεχόμενο άμεσης δρομολόγησης ναυλωμένων πτήσεων τσάρτερ για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το εξωτερικό.

«Δεν ξέρω ποιοι μιλάνε για υποβάθμιση του αεροδρομίου ''Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης, αλλά εμείς δηλώνουμε σταθερά το ''παρών'', με νέα επέκταση εσωτερικών δρομολογίων», είπε ο κ.Σταύρου στη διάρκεια παρουσίασης.

Πρόσθεσε ότι οι πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα αυξήθηκαν από την Κυριακή σε τρεις εβδομαδιαίως, από δύο μέχρι σήμερα, ενώ παράλληλα εγκαινιάστηκε μία πτήση καθημερινώς από/προς Ηράκλειο και τρεις εβδομαδιαίως από/προς Ρόδο (κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο).

Ο κ. Σταύρου επισήμανε ότι η Cyprus Airways ουσιαστικά χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης ως βάση.

Όπως ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας Χρήστος Αγαπίου, ήδη από την Κυριακή βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη αεροπλάνο των Κυπριακών Αερογραμμών, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για πτήσεις τσάρτερ αμέσως μόλις οι τουριστικοί πράκτορες «είναι έτοιμοι να στείλουν κόσμο στην πόλη».

Σύμφωνα με τον διευθυντή Ελλάδος της εταιρείας,Γεώργιο Αντώναρο, τα ναύλα της Cyprus για όλα τα δρομολόγια παραμένουν ανταγωνιστικά, αφού ξεκινούν από 10 ευρώ (απλή μετάβαση συν φόροι και επίναυλοι καυσίμων) για τα δρομολόγια από/προς Αθήνα και στα 20 ευρώ (συν φόροι και επίναυλοι) για εκείνα προς Ρόδο και Ηράκλειο.

Τέλος Δεκεμβρίου ολοκληρώνεται η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου

Στο μεταξύ, προς το τέλος Δεκεμβρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Cyprus Airways κατά 45 εκατ. ευρώ, με έκδοση δικαιωμάτων (rights issue), όπως γνωστοποίησε ο κ.Σταύρου, σύμφωνα με τον οποίο η Κυπριακή Δημοκρατία (βασικός μέτοχος, με ποσοστό 69,62%) έχει ήδη δηλώσει ότι θα συμμετάσχει, οπότε απομένει να ξεκαθαρίσει τι μέλλει γενέσθαι με το υπόλοιπο περίπου 31% που κατέχουν άλλοι μέτοχοι.

Ο κ. Σταύρου επισήμανε ακόμη ότι, στο παρόν στάδιο, η εταιρεία δεν έχει κάποιον σχεδιασμό για στρατηγική συνεργασία αντίστοιχη με αυτήν στην οποία προχώρησαν οι Aegean και Olympic, αν και πρόσθεσε ότι ακόμη και να υπήρχε τέτοιο ενδεχόμενο δεν θα το ανακοίνωνε. Υπενθύμισε, τέλος, ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η εκπόνηση Σχεδίου Αναδιάρθρωσης από ξένους εμπειρογνώμονες και συγκεκριμένα την Air France KLM Consultants.
tanea