Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Το γιαούρτι «ελληνικού τύπου» εξαπλώνεται στη γερμανική αγορά

Το γιαούρτι “ελληνικού τύπου” κερδίζει αυτό το έτος  στη Γερμανία, μερίδιο αγοράς 35% έναντι μόλις 1% το 2007, όπως αναφέρεται σε  ενημερωτικό έγγραφο του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του προξενείου μας στο Ντίσελντορφ.
Η αύξηση αυτή σημειώνεται τόσο χάριν  της  καλής πορείας των αυθεντικών ελληνικών προϊόντων, όσο και της  διάδοσης ανταγωνιστικών προϊόντων, με την  παρουσία των υπαρχόντων στα ψυγεία των supermarket και την είσοδο νέων εταιρειών σε αυτό  το τμήμα της αγοράς.
Ακόμη,είναι πιθανόν ότι η εταιρεία Chobani, που καθιέρωσε  το «ελληνικό γιαούρτι» στις ΗΠΑ την τελευταία πενταετία, ετοιμάζεται για την εξάπλωσή της στην Ευρώπη: η τοποθέτηση των προϊόντων της στα ράφια της βρετανικής Tesco  είναι το πρώτο βήμα της ,ενώ αναμένεται να  ακολουθήσουν η ηπειρωτική Ευρώπη – και η Γερμανία . Άν αυτό συμβεί,  η αμερικανική εταιρεία θα δώσει ώθηση στην αγορά «ελληνικού γιαουρτιού» , πραγματοποιώντας μεγάλες δαπάνες στο μάρκετινγκ, και αλλάζοντας ριζικά την εικόνα της αγοράς.
Επίσης  λαμβάνοντας υπόψιν την εξέλιξη της αγοράς στις ΗΠΑ, πολλές γερμανικές εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει δοκιμές με καλλιέργειες γιαουρτιού ελληνικού τύπου, οι οποίες μπορεί σε μερικούς μήνες να οδηγήσουν σε νέα προϊόντα.