Η Τεχνόπολη σχεδιάζει road show σε μεγάλες πόλεις-τεχνολογικά κέντρα της
Αμερικής, προκειμένου να προβάλλει το επιστημονικό δυναμικό και τις
δυνατότητες της Θεσσαλονίκης.
Το ενδιαφέρον εταιρειών πληροφορικής και επικοινωνιών από τη Ρωσία, την Αυστρία και την Τσεχία έχει προσελκύσει μέσα στο 2012 η Τεχνόπολη, αλλά το επενδυτικό τους ενδιαφέρον σκοντάφτει στην απουσία κινήτρων.
«Πρόκειται για εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, προγραμμάτων για την κινητή τηλεφωνία αλλά και τον καταναλωτή, όπως και αυτοματισμών. Διατηρούμε επαφή καθώς ελπίζουμε ότι η Τεχνόπολη θα μπορέσει να προσελκύσει ξένες εταιρείες των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, στη περίπτωση που θεσπισθούν κίνητρα για τη Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας τα οποία θα ισχύσουν και για την Τεχνόπολη ΑΕ, σαν ένα θύλακα της Ζώνης», τόνισε στη Voria.gr ο διευθυντής της Τεχνόπολης ΑΕ Γιώργος Ασημόπουλος.
Η Τεχνόπολη σχεδιάζει την πραγματοποίηση ενός road show σε μεγάλες πόλεις-τεχνολογικά κέντρα της Αμερικής, προκειμένου να προβάλλει το επιστημονικό δυναμικό και τις δυνατότητες που υπάρχουν στην Ελλάδα και ειδικότερα, στη Θεσσαλονίκη.
Αλλά η προσέλκυση ξένων επενδυτών, σκοντάφτει στην απουσία ειδικών κινήτρων, όταν στη γειτονική Τουρκία, υπάρχουν ειδικές φοροαπαλλαγές για επιχειρήσεις ICT, τους εργαζόμενους σε αυτές, ιδανικές υποδομές.
voria
Το ενδιαφέρον εταιρειών πληροφορικής και επικοινωνιών από τη Ρωσία, την Αυστρία και την Τσεχία έχει προσελκύσει μέσα στο 2012 η Τεχνόπολη, αλλά το επενδυτικό τους ενδιαφέρον σκοντάφτει στην απουσία κινήτρων.
«Πρόκειται για εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, προγραμμάτων για την κινητή τηλεφωνία αλλά και τον καταναλωτή, όπως και αυτοματισμών. Διατηρούμε επαφή καθώς ελπίζουμε ότι η Τεχνόπολη θα μπορέσει να προσελκύσει ξένες εταιρείες των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, στη περίπτωση που θεσπισθούν κίνητρα για τη Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας τα οποία θα ισχύσουν και για την Τεχνόπολη ΑΕ, σαν ένα θύλακα της Ζώνης», τόνισε στη Voria.gr ο διευθυντής της Τεχνόπολης ΑΕ Γιώργος Ασημόπουλος.
Η Τεχνόπολη σχεδιάζει την πραγματοποίηση ενός road show σε μεγάλες πόλεις-τεχνολογικά κέντρα της Αμερικής, προκειμένου να προβάλλει το επιστημονικό δυναμικό και τις δυνατότητες που υπάρχουν στην Ελλάδα και ειδικότερα, στη Θεσσαλονίκη.
Αλλά η προσέλκυση ξένων επενδυτών, σκοντάφτει στην απουσία ειδικών κινήτρων, όταν στη γειτονική Τουρκία, υπάρχουν ειδικές φοροαπαλλαγές για επιχειρήσεις ICT, τους εργαζόμενους σε αυτές, ιδανικές υποδομές.
voria