Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Η Κολεξιόν της Μαίρης Κατράνζου στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

Την ώρα που η οικονομική κρίση κορυφώνεται,η Μαίρη Κατράνζου, θριαμβεύει στην Λονδρέζικη εβδομάδα μόδας με μια κολεξιόν όπου το κυρίαρχο θέμα είναι το χρήμα.

 Οι προσκλήσεις για το show της Μαίρης Κατράντζου την περασμένη Κυριακή ήταν από τις πιο ακριβοθώρητες της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου. Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που ακόμα και «προσωπικότητες» του χώρου της μόδας, όπως η Αννα Ντέλο Ρούσο, αναγκάστηκαν να παρακολουθήσουν την επίδειξη από τα παρασκήνια.
 Και δικαιολογημένα. Μετά από την επιτυχία των προηγούμενων συλλογών της, η Ελληνίδα σχεδιάστρια που παρουσίασε για πρώτη φορά δουλειά της το 2009 συγκεντρώνει το ενδιαφέρον δημοσιογράφων, αγοραστών και επενδυτών -όπως έγραψε μεγάλη βρετανική εφημερίδα η Κατράντζου έχει μπει στο στόχαστρο μεγάλου επιχειρημετικού ομίλου. Φυσικά, το ενδιαφέρον συνοδεύονταν από την απαραίτητη δόση κακεντρέχειας. Θα μπορέσει η δημιουργός να επαναλάβει το σουξέ των προηγούμενων σεζόν ή μήπως τα χαρακτηριστικά prints της χάσουν την δύναμη και τη φρεσκάδα τους;
 Την απάντηση δίνουν σήμερα οι εφημερίδας και τα sites. Οχι μόνο δεν κούρασε η Κατράντζου αλλά, αντίθετα, η νέα κολεξιόν άφησε τους θεατές άφωνους. Συνδυάζοντας τα στοιχεία της συνέχειας -μεγάλα prints- και του αιφνιδιασμού -άνεση και λιτότητα- η σχεδιάστρια απέδειξε ότι είναι το πιο σημαντικό -νέο- χαρτί που έχει στα χέρια της η βρετανική βιομηχανία μόδας.
 Οσο για το θέμα της κολεξιόν; Η σχεδιάστρια απέδωσε την επιλογή των χαρτονομισμάτων και των γραμματοσήμων στη νοσταλγική διάθεσή της. «Οταν ήμουν μικρή μάζευα τα γραμματόσημα και τα χαρτονομίσματα που έφερναν συγγενείς από τα ταξίδια τους και ονειρευόμουν» αποκάλυψε σε συνέντευξή της. Κατά πόσον θα γίνει πιστευτή πάλι, είναι άλλο θέμα...
 gynaikamag