Η Ελληνίδα δημοσιογράφος είχε την τύχη να συναντήσει πριν από λίγες
ημέρες στη Στοκχόλμη τη διάσημη ηθοποιό και δεν έχασε την ευκαιρία να
την «ανακρίνει»!
Η συνάντηση των δύο κυριών δεν πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη της Ντέμι Μουρ στη χώρα μας, αλλά στη Σουηδία, και μάλιστα στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας καλλυντικών Οriflame, με την οποία η μελαχρινή καλλονή υπέγραψε συμβόλαιο αφού έδωσε το όνομά της στη νέα σειρά καλλυντικών που θα κυκλοφορήσει σε μερικές ημέρες.
Η Χριστίνα Λαμπίρη βρέθηκε στη Σουηδία προσκεκλημένη της εταιρείας και κατάφερε σε ένα σύντομο τετ-α-τετ με τη Χολιγουντιανή σταρ να της αποσπάσει τα μυστικά της ομορφιάς της - και όχι μόνο. «Ηταν πραγματικά ενθουσιασμένη με το νέο της εγχείρημα, καθώς για πρώτη φορά γίνεται όχι μόνο το πρόσωπο μια μεγάλης εταιρείας καλλυντικών, αλλά και συν-δημιουργός του αρώματος της σειράς που πήρε το όνομά της: Μοre by Demi» λέει στην «Espresso» η Χριστίνα Λαμπίρη και περιγράφει πώς έζησε από κοντά την Αμερικανίδα σταρ:
«Πρόκειται για μια υπέροχη, πανέμορφη γυναίκα, που θέλει να δείχνει δυναμική και ανεξάρτητη. Η αλήθεια είναι πως αποπνέει μια μοναδική γοητεία. Είναι απλή και διαθέτει αρκετό χιούμορ. Μάλιστα, μας έκανε πλάκα για το ύψος της λέγοντας πως οι γυναίκες είμαστε τυχερές που φοράμε τακούνια, διότι στεκόταν δίπλα στον διευθυντή της εταιρείας καλλυντικών, ο οποίος είναι κοντά στα δύο μέτρα».
Οπως μας αποκάλυψε η Χριστίνα Λαμπίρη, μεταξύ άλλων η διεθνούς φήμης σταρ της εκμυστηρεύτηκε τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να γίνει ηθοποιός, αλλά και το μυστικό που την κάνει να διατηρείται τόσο όμορφη: «Οταν τη ρώτησα πότε και πώς πήρε την απόφαση να γίνει ηθο [Η Χριστίνα Λαμπίρη βιντεοσκοπεί τη διάσημη ηθοποιό.] οποιός, μου απάντησε πως αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική όταν ήταν δεκαπέντε χρόνων επειδή ήθελε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Απίστευτο; Κι όμως, η Ντέμι Μουρ ήθελε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση».
Οσον αφορά τα μικρά μυστικά της ομορφιάς της: «Μου είπε πως δεν έχει κάτι συγκεκριμένο, αλλά θα πρέπει να βρει κάποια για να απαντάει όταν τη ρωτάνε» λέει η Χριστίνα Λαμπίρη, η οποία μετά τις καλοκαιρινές διακοπές της στην Ισπανία επέστρεψε ανανεωμένη και γεμάτη ενέργεια για να ασχοληθεί και με το portal που έχει δημιουργήσει το τελευταίο διάστημα: «Είναι το νέο μου παιδί. Δεν έχει καμία σχέση με gossip. Η αλήθεια είναι πως εκτός από το δελτίο ειδήσεων του Star, αφιερώνω αρκετό χρόνο και ενέργεια στο portal μου, γιατί θέλω οι γυναίκες που το επισκέπτονται να βρίσκουν την ενημέρωση και τις πληροφορίες που αναζητούν σε όλους τους τομείς της ζωής τους».
Η συνέντευξη της δημοσιογράφου με την Ντέμι Μουρ θα προβληθεί τις επόμενες ημέρες, ενώ ήδη η Χριστίνα έχει ανεβάσει αποκλειστικά στο portal της, www.lampiri.gr, το βίντεο με την Ντέμι Μουρ που πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της Oriflame για τη νέα σειρά καλλυντικών.
espressonews
Η συνάντηση των δύο κυριών δεν πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη της Ντέμι Μουρ στη χώρα μας, αλλά στη Σουηδία, και μάλιστα στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας καλλυντικών Οriflame, με την οποία η μελαχρινή καλλονή υπέγραψε συμβόλαιο αφού έδωσε το όνομά της στη νέα σειρά καλλυντικών που θα κυκλοφορήσει σε μερικές ημέρες.
Η Χριστίνα Λαμπίρη βρέθηκε στη Σουηδία προσκεκλημένη της εταιρείας και κατάφερε σε ένα σύντομο τετ-α-τετ με τη Χολιγουντιανή σταρ να της αποσπάσει τα μυστικά της ομορφιάς της - και όχι μόνο. «Ηταν πραγματικά ενθουσιασμένη με το νέο της εγχείρημα, καθώς για πρώτη φορά γίνεται όχι μόνο το πρόσωπο μια μεγάλης εταιρείας καλλυντικών, αλλά και συν-δημιουργός του αρώματος της σειράς που πήρε το όνομά της: Μοre by Demi» λέει στην «Espresso» η Χριστίνα Λαμπίρη και περιγράφει πώς έζησε από κοντά την Αμερικανίδα σταρ:
«Πρόκειται για μια υπέροχη, πανέμορφη γυναίκα, που θέλει να δείχνει δυναμική και ανεξάρτητη. Η αλήθεια είναι πως αποπνέει μια μοναδική γοητεία. Είναι απλή και διαθέτει αρκετό χιούμορ. Μάλιστα, μας έκανε πλάκα για το ύψος της λέγοντας πως οι γυναίκες είμαστε τυχερές που φοράμε τακούνια, διότι στεκόταν δίπλα στον διευθυντή της εταιρείας καλλυντικών, ο οποίος είναι κοντά στα δύο μέτρα».
Οπως μας αποκάλυψε η Χριστίνα Λαμπίρη, μεταξύ άλλων η διεθνούς φήμης σταρ της εκμυστηρεύτηκε τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να γίνει ηθοποιός, αλλά και το μυστικό που την κάνει να διατηρείται τόσο όμορφη: «Οταν τη ρώτησα πότε και πώς πήρε την απόφαση να γίνει ηθο [Η Χριστίνα Λαμπίρη βιντεοσκοπεί τη διάσημη ηθοποιό.] οποιός, μου απάντησε πως αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική όταν ήταν δεκαπέντε χρόνων επειδή ήθελε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Απίστευτο; Κι όμως, η Ντέμι Μουρ ήθελε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση».
Οσον αφορά τα μικρά μυστικά της ομορφιάς της: «Μου είπε πως δεν έχει κάτι συγκεκριμένο, αλλά θα πρέπει να βρει κάποια για να απαντάει όταν τη ρωτάνε» λέει η Χριστίνα Λαμπίρη, η οποία μετά τις καλοκαιρινές διακοπές της στην Ισπανία επέστρεψε ανανεωμένη και γεμάτη ενέργεια για να ασχοληθεί και με το portal που έχει δημιουργήσει το τελευταίο διάστημα: «Είναι το νέο μου παιδί. Δεν έχει καμία σχέση με gossip. Η αλήθεια είναι πως εκτός από το δελτίο ειδήσεων του Star, αφιερώνω αρκετό χρόνο και ενέργεια στο portal μου, γιατί θέλω οι γυναίκες που το επισκέπτονται να βρίσκουν την ενημέρωση και τις πληροφορίες που αναζητούν σε όλους τους τομείς της ζωής τους».
Η συνέντευξη της δημοσιογράφου με την Ντέμι Μουρ θα προβληθεί τις επόμενες ημέρες, ενώ ήδη η Χριστίνα έχει ανεβάσει αποκλειστικά στο portal της, www.lampiri.gr, το βίντεο με την Ντέμι Μουρ που πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της Oriflame για τη νέα σειρά καλλυντικών.
espressonews