Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Ένας Έλληνας πρωταγωνιστής του οίκου Hermes

Ενας Ελληνας πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου Hermes. O λόγος για το τοπ μόντελ Γιώργο Καράβα που πριν από λίγο καιρό βρέθηκε στο Λονδίνο και φωτογραφήθηκε για τη χειμερινή κολεξιόν του διάσημου οίκου.
«Τον Ιανουάριο συμμετείχα στην Εβδομάδα Μόδας στην επίδειξη του οίκου Hermes. Στη συνέχεια οι υπεύθυνοι επικοινώνησαν με το πρακτορείο μου στο εξωτερικό, όπου και με ζήτησαν για να φωτογραφηθώ για το εταιρικό περιoδικό τους “Le Monde D’ Hermes” και μετά από δύο εβδομάδες ξαναταξίδεψα στο Λονδίνο για να φωτογραφηθώ για την καμπάνια τους» δήλωσε στην «Espresso» το γνωστό μοντέλο.

Ο Γιώργος Καράβας είναι 30 χρόνων και εκτός από το modeling, είναι personal και fitness trainer σε έξι γυμναστήρια (ανάμεσα στα άλλα, σε Holmes Place, Gum Tonic, La Fitness, Body Soul).

«H γυμναστική είναι κάτι το οποίο αγαπώ και δίνω την ψυχή μου. Με γεμίζει πολύ η δουλειά μου. Οσον αφορά το κομμάτι της μόδας, είναι κάτι το οποίο σίγουρα μου αρέσει, γιατί πέραν του επαγγελματικού, έχεις τη δυνατότητα να συναναστραφείς με ανθρώπους που είναι αξιόλογοι και κορυφαίοι στον χώρο της μόδας και της υψηλής ραπτικής» δήλωσε ο Γιώργος Καράβας.

Ο ίδιος μάλιστα μας απαντάει για το αν σκέφτεται να φύγει από την Ελλάδα για να κάνει μια διεθνή καριέρα: «Εξαρτάται, γιατί όλα είναι σχετικά. Στα 30 μου δεν σκέφτομαι να φύγω για να κάνω διεθνή καριέρα, ωστόσο εάν προκύψει κάτι το οποίο αξίζει τον κόπο και με καλύπτει εμένα, τότε όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά».
madata.gr