Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Έρρικα Μπρόγιερ: Η τρυφερή εξομολόγηση για τον Κώστα Βουτσά

 Η Έρρικα Μπρόγιερ αφηγείται τη ζωή της σε πρώτο πρόσωπο μέσα από το περιοδικό Life&Style.
«Έζησα χαρούμενα χρόνια. Δεν μου έλειψε τίποτα. Είχα δόξα και χρήμα. Βέβαια, τα χρήματα δεν ήταν πολλά εκείνες τις εποχές. Αρκετά από αυτά τα ξοδεύαμε για τη δουλειά μας, κυρίως στα ρούχα. Θα είχα τουλάχιστον τρία διαμερίσματα αν δεν ξόδευα τόσα χρήματα στα ρούχα. Όμως ήθελα να είμαι κοκέτα κι ακόμα είμαι, δεν βάζω μυαλό.»Δεν δούλεψα με την αδελφή μου για να έχω ασφάλεια, όπως ισχυρίστηκαν μερικοί.
Ούτε παντρεύτηκα τον Βουτσά για ασφάλεια, αλλά από έρωτα. Ο Κώστας γύριζε μια ταινία που λεγόταν «Η Αθήνα τη νύχτα» και ήρθε στα «Αστέρια». Φαντάζεστε πόσο χαριτωμένος ήταν. Ήταν πανέξυπνος. Ξέρετε πως είναι αυτά! Είναι ωραίο να επιλέγεις άνθρωπο της δουλειάς. Μάλλον στην περίπτωσή μου ήταν έρωτας κεραυνοβόλος. Ήμασταν δύο χρόνια μαζί και έξι παντρεμένοι. Δεν είναι και λίγο διάστημα. Ο Κώστας πάντοτε ήταν γυναικάς. Μόνος του μου είχε πει, όταν πια χωρίσαμε «Έρρικα, αυτό με τα χρόνια επιδεινώνεται». Τουλάχιστον, ο Κώστας τα έλεγε. Άλλοι δεν τα λένε.
Ήμουν Καθολική. Όταν παντρεύτηκα το Βουτσά έγινα ορθόδοξη. Ίδιες θρησκείες είναι ακριβώς. Μόνο οι παπάδες διαφέρουν.
πηγή:gossiptv.gr