Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Mila Kunis : Φωτογραφίζεται σε υψηλές ταχύτητες και...ζαλίζει

Η αμερικανίδα ηθοποιός Mila Kunis προκαλεί κυκλοφοριακή συμφόρηση οδηγώντας με υψηλές ταχύτητες στο εξώφυλλο του περιοδικού Interview.
Και ποιος δεν θα΄θελε , εκτός από τον τυχερό Ashton Κutcher, να είναι συνοδηγός της…
Στο τεύχος Αυγούστου 2012 του περιοδικού Interview, η Μila φωτογραφίζεται από τον Craig McDean, ως… easy driver φορώντας καυτά τζιν σορτς και κερδίζει τις εντυπώσεις!
Στη συνέντευξή της στο περιοδικό εξομολογείται στον συμπρωταγωνιστή της στην επερχόμενη ταινία τους ( τον Μάρτιο του 2013) “Oz: The Great and Powerful “ , James Franco
Για τις διαφορές ανάμεσα στους άνδρες και τις γυναίκες στο επάγγελμα του ηθοποιού: «Πάντα θα υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά για τα δύο φύλα. Μια γυναίκα πάντα πρέπει να προσέχει περισσότερο τη δημόσια εικόνα της, από ότι ένας άνδρας. Ένας ηθοποιός τρελαίνεται σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, πετάει καναπέδες, σπάει πράγματα, θεωρείται ροκ σταρ. Μια γυναίκα πρέπει να πάει για αποτοξίνωση, έχει προβλήματα, δεν μπορεί να βρει δουλειά.»
Σχετικά με τις σωστές επιλογές στην καριέρα της "το έχω ξαναπεί ότι αφού τελείωσε το τηλεοπτικό « ’70s Show» ήθελα να κάνω μόνο ταινίες που με εμπνέουν και να δουλεύω με ανθρώπους που με κάνουν και αισθάνομαι καλά. Ήθελα απλώς να περιτριγυρίζομαι από ανθρώπους που θεωρώ καλύτερους από εμένα , είτε είναι ηθοποιοί είτε σκηνοθέτες, ώστε να μπορώ να μάθω από αυτούς. Αυτό μάλλον έκανα και πήγε καλά."
Για το πώς βλέπει το μέλλον της η Mila λέει "Σε πέντε χρόνια ελπίζω να έχω κάνει οικογένεια, ίσως, ποιος ξέρει ; Στη βιομηχανία του θεάματος οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτή έχουν τόσο λίγη προσωπική ζωή ή και καριέρα που πραγματικά δεν ξέρω σε τι φάση θα είμαι σε πέντε χρόνια σχετικά με την ηθοποιία.
Εννοώ πως παραδείγματος χάριν μου αρέσει η παραγωγή, ενώ δεν μπορώ να συντάξω μία πρόταση ή να γράψω ένα e-mail, έτσι γνωρίζω ότι σίγουρα δεν θα γίνω συγγραφέας. Θα ήθελα βέβαια να ανακαλύψω κι άλλες πλευρές της showbiz, πάντως δεν μου αρέσει να δουλεύω για χάρη της δουλειάς , επειδή δεν θέλω μόνο να δουλεύω στην υπόλοιπη ζωή μου, θέλω και να ζήσω. ¨Έτσι προτιμώ να δουλεύω για να ζήσω παρά να ζω για να δουλεύω
vipnews.gr