Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Η νέα γενιά "συναρπαστικών" τσιγάρων

Οι εταιρίες καπνού προκειμένου να εξορκίσουν τη μείωση του καπνίσματος, η οποία, όπως είναι φυσικό, επιφέρει και μείωση των κερδών τους,
μπαίνουν σε μια διαδικασία παραγωγής "συναρπαστικών" νέων προϊόντων.
Το εντελώς αρνητικό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι, τα νέα προϊόντα καπνού έλκουν και το ενδιαφέρον των παιδιών και γίνονται δημοφιλή σε νεαρές ηλικίες.
Η "Philip Morris" κάνει λόγο για "μεγάλες ελπίδες σχετικά με την επόμενη γενιά προϊόντων (Next Generation Products - NPGs)". Υποστηρίζοντας ότι οι προσδοκίες συνδέονται με την πρόοδο που έχει επιτευχθεί προς την κατεύθυνση της μειωμένης βλάβης από το κάπνισμα και της εναλλακτικής λύσης.
Ουσιαστικά όμως, πρόκειται για τεχνάσματα. Αυτό είναι ολοφάνερο και από τα δύο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα καινοτόμων τσιγάρων που ακολουθούν:
Το τσιγάρο L & M U-spin της "Philip Morris" έχει ένα μοναδικό φίλτρο, το οποίο επιτρέπει στους καπνιστές να επιλέξουν το ποσό του αέρα του περιβάλλοντος για τη διάλυση του καπνού, αλλάζοντας με αυτό τον τρόπο τη δύναμη της γεύσης.
Τα "Parliament", ένα επίσης brand της "Philip Morris" πωλούνταν στη Ρωσία για ένα πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα, 3-4 εβδομάδων, σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πακέτο, το οποίο φέρει ένα μοναδικό οπτικό εφέ, αποτέλεσμα μιας ειδικής τεχνικής εκτύπωσης. Αποτέλεσμα του προχωρημένου σχεδιασμού του πακέτου είναι το προϊόν να ξεχωρίζει στο ράφι.
Οι εταιρίες υπόσχονται ότι, τα νέας γενιάς προϊόντα καπνού, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν μέσα στην επόμενη πενταετία, θα παρέχουν στους καπνιστές μια ευρεία γκάμα επιλογών.
Θα είναι άκρως διαφωτιστικό εάν τα "πρωτοποριακά" τσιγάρα, όταν κυκλοφορήσουν στην αγορά, συνοδεύονται και από τις ανάλογες επιστημονικές μελέτες σχετικά με το πόσο περιορίζουν τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος για την υγεία. Εάν όντως τις περιορίζουν.
Οι κινήσεις εντυπωσιασμού είναι όντως ενδιαφέρουσες, εξακολουθεί όμως να παραμένει γεγονός ότι ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
πηγή:myreview.gr