Το Facebook στην αρχική του σελίδα ισχυρίζεται ότι θα είναι πάντοτε
δωρεάν. Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια αλλά μην ξεχνάμε ότι και η είσοδος
σε ένα εστιατόριο είναι δωρεάν.
Αν θέλεις να παραγγείλεις κάτι όμως θα πρέπει να πληρώσεις.
Κάτι αντίστοιχο λοιπόν φαίνεται ότι θα αρχίσει να συμβαίνει και με το Facebook. Καταρχάς εγκαινίασε το reach generator. Ένα εργαλείο δηλαδή με το οποίο οι διαχειριστές σελίδων της υπηρεσίας μπορούν να εξασφαλίσουν ότι τα μέλη τους θα βλέπουν τις δημοσιεύσεις που αναρτούν.
Τώρα ξεκινά να κάνει το ίδιο και με τα status updates των κανονικών προφίλ. Όπως αναφέρει, τώρα τα status updates και οι δημοσιεύσεις που κάνει κάποιος τα βλέπει μόνο το 12% των φίλων του. Αν λοιπόν θέλει να τα βλέπουν περισσότεροι, θα πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη.
Προς το παρόν η νέα λειτουργία είναι σε πειραματικό στάδιο και δεν υπάρχει μια ενιαία χρέωση για κάθε ενημέρωση κατάστασης. Μετά το στάδιο αυτό όμως είναι βέβαιο ότι η τιμή θα σταθεροποιηθεί.
ΠΗΓΗ: techit.gr
Αν θέλεις να παραγγείλεις κάτι όμως θα πρέπει να πληρώσεις.
Κάτι αντίστοιχο λοιπόν φαίνεται ότι θα αρχίσει να συμβαίνει και με το Facebook. Καταρχάς εγκαινίασε το reach generator. Ένα εργαλείο δηλαδή με το οποίο οι διαχειριστές σελίδων της υπηρεσίας μπορούν να εξασφαλίσουν ότι τα μέλη τους θα βλέπουν τις δημοσιεύσεις που αναρτούν.
Τώρα ξεκινά να κάνει το ίδιο και με τα status updates των κανονικών προφίλ. Όπως αναφέρει, τώρα τα status updates και οι δημοσιεύσεις που κάνει κάποιος τα βλέπει μόνο το 12% των φίλων του. Αν λοιπόν θέλει να τα βλέπουν περισσότεροι, θα πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη.
Προς το παρόν η νέα λειτουργία είναι σε πειραματικό στάδιο και δεν υπάρχει μια ενιαία χρέωση για κάθε ενημέρωση κατάστασης. Μετά το στάδιο αυτό όμως είναι βέβαιο ότι η τιμή θα σταθεροποιηθεί.
ΠΗΓΗ: techit.gr