Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Μαρίνα Ασλάνογλου: "Δεν τελειώνει η ζωή με έναν χωρισμό"

Έξι μήνες μετά την είδηση του χωρισμού της από τον Κώστα Σπυρόπουλο, η Μαρίνα Ασλάνογλου μιλάει για πρώτη φορά γι' αυτόν…

Η ηθοποιός σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «TV Έθνος» αναφέρεται στον θαυμασμό που ένιωθε για τον Κώστα Σπυρόπουλο από τότε που ήταν κοριτσάκι και τον είδε για πρώτη φορά στη σκηνή με την Αλίκη Βουγιουκλάκη:
«Ναι, ήμουν στην Γ' Δημοτικού και είχα μαγευτεί απ' αυτόν. Τον θαύμαζα, μου άρεσε πολύ και του είχα ζητήσει και αυτόγραφο, θυμάμαι!» είπε χαρακτηριστικά.
Όταν μετά από χρόνια οι δρόμοι τους συναντήθηκαν, γεννήθηκε ένας μεγάλος έρωτας: «Ναι, ένας μεγάλος έρωτας! Που όμως τελείωσε...» δήλωσε η Μαρίνα Ασλάνογλου.
Τον Νοέμβριο η είδηση του χωρισμού τους έσκασε σαν βόμβα στη showbiz: «Είχαμε χωρίσει έναν μήνα πριν. Είχαμε πάρει την απόφαση να τραβήξουμε ο καθένας τον δρόμο του. Ήταν βόμβα για όσους δεν ήξεραν.» τόνισε.
Στα δημοσιεύματα που ανέφεραν ως αιτία του χωρισμού του ζευγαριού την ύπαρξη τρίτου προσώπου, η ηθοποιός είναι κατηγορηματική: «Ούτε μία στο εκατομμύριο δεν υπήρξε τρίτο πρόσωπο. Υπήρξαν μόνο δύο, ο Κώστας κι εγώ. Κάναμε και οι δύο λάθη, δεν διαχειριστήκαμε σωστά προβλήματα που προέκυψαν και... χάθηκε η μπάλα. Αγαπηθήκαμε, περάσαμε καλά, η φθορά της καθημερινότητας όμως και ότι δεν λύσαμε προβλήματα εν τη γενέσει τους, μας οδήγησε στον χωρισμό. Χωρίσαμε καλά όμως και έχουμε ακόμα επικοινωνία.» είπε.
Διευκρίνισε ότι παρότι το διαζύγιό τους «δεν έχει βγει ακόμα, είναι πολύ κοντά στο να βγει» και στην ερώτηση αν αισθάνεται έτοιμη να μπει σε μια νέα σχέση, απάντησε: «Είμαι πολύ καλά. Είμαι ανοιχτή, δεν το αποκλείω. Δεν τελειώνει η ζωή με έναν χωρισμό, προς Θεού. Και είμαι πολύ μικρή. Έχω να ζήσω πολλά πράγματα -και έρωτες, ναι!»
πηγή:vipnews.gr