Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Διατροφικά tips για να έρθει η ζυγαριά στα κανονικά της

Οι διακοπές παχαίνουν. Το έτοιμο φαγητό της ταβέρνας, οι ακατάστατες ώρες που τρώμε και οι γαστρονομικοί πειρασμοί των ευθύνονται για τα δύο αυτά κιλάκια που βάλαμε.

Ας μην αρχίσει έτσι η νέα σεζόν γιατί τα δύο γίνονται εύκολα τέσσερα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μπείτε σε ένα λογικό πρόγραμμα διατροφής και βέβαια, να ανανεώσετε τη συνδρομή σας στο γυμναστήριο.
Σημειώστε 10 χρυσές συμβουλές για να ξαναβρείτε τη γραμμή σας:
1. Περιορίστε στο ελάχιστο τη ζάχαρη και τα γλυκά. Επιλέξτε φρούτα, φρουτοσαλάτες ή λίγη μαύρη σοκολάτα.
2. Βγάλτε εντελώς από τη διατροφή σας τα αναψυκτικά και το αλκοόλ. Διαγράψτε τα milk drinks και μην το παρακάνετε με τους χυμούς που περιέχουν ζάχαρη.
3. Βάλτε καθημερινά στη διατροφή σας τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες και λαχανικά.
4. Διαγράψτε τα τηγανίτα και τα κακά λίπη.
5. Μαγειρέψτε εσείς το κρέας σας αφαιρώντας το περιττό λίπος. Επιλέξτε στεγνά κρέατα και συνδυάστε τα με σαλάτες και χόρτα.
6. Επιλέξτε μόνο τα καλά λίπη όπως ελαιόλαδο, ψάρια, αβοκάντο και ξηρούς καρπούς (με μέτρο).
7. Βάλτε στο πιάτο σας low fat πρωτεΐνες που μπορείτε να βρείτε στο σολομό, τα αυγά, το χούμους. Χαρίζουν ενέργεια και μειώνουν το αίσθημα της πείνας.
8. Προτιμήστε γεύματα βραστά ή στον ατμό.
9. Καταναλώστε περισσότερα μικρά γεύματα. Μην αφήνετε τον εαυτό σας να πεινάσει έντονα.
10. Κινηθείτε και καταναλώστε 1 λίτρο νερό την ημέρα.
Δώστε τουλάχιστον 15 μέρες στον εαυτό σας να τα χάσει. Α, και όχι υπερβολές! Δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα μόνο κάνουν κακό στην υγεία μας.