Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Η Σταρ Ελλάς στην «πόλη της αμαρτίας»

Η Σταρ Ελλάς ετοιμάζει τις βαλίτσες της για Λας Βέγκας. Η Βασιλική Τσιρογιάννη την άλλη Κυριακή, στις 2 Δεκεμβρίου, θα αναχωρήσει για τον διεθνή διαγωνισμό «Μiss Universe» και βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας για τον τελικό, που είναι στις 19 Δεκεμβρίου.
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που θα εκπροσωπήσω τη χώρα μου σε ένα διεθνή διαγωνισμό. Ανυπομονώ να έρθει η μέρα του τελικού και να γνωρίσω από κοντά τις υπόλοιπες κοπέλες. Θεωρώ ότι στις δύσκολες μέρες που ζούμε είμαι τυχερή που θα ζήσω αυτή την απίστευτη εμπειρία. Είναι μεγάλη μου τιμή που θα εκπροσωπήσω τη χώρα μας. Ελπίζω η συμμετοχή μου να συμβάλει θετικά στην εικόνα της Ελλάδας» δήλωσε στην «Espresso» η μελαχρινή καλλονή.

Αν και είναι μικρό το χρονικό διάστημα που έχει απομείνει μέχρι να προετοιμαστεί, δεν αγχώνεται ιδιαίτερα. «Δεν έχω πολύ άγχος κι αν κάποια στιγμή αγχώνομαι, αυτό είναι λόγω της ανυπομονησίας που έχω. Προσπαθούμε να οργανωθούμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Καθημερινά κάνω φωτογραφήσεις και συνεντεύξεις, και προετοιμάζομαι για την εμφάνισή μου στον διαγωνισμό» λέει η όμορφη Βασιλική.
Φυσικά μεγάλο ρόλο θα παίξουν και τα ρούχα που θα φορέσει η Ελληνίδα καλλονή στον διαγωνισμό. «Το styling θα το επιμεληθεί η Αλεξάνδρα Κατσαΐτη και θα φορέσω δημιουργίες του οίκου Kayhy Heyndes, ενώ στις casual εμφανίσεις μου θα φοράω ρούχα της Maria Patelis. Οσο αφορά την εθνική μου στολή, θα την επιμεληθεί ο κύριος Τρανούλης. Η γκαρνταρόμπα θα είναι μεγάλη, γιατί υπάρχουν πολλές απαιτήσεις στον διαγωνισμό».

Φυσικά η Βασιλική δεν θα μπορούσε να μη μιλήσει για τον άνθρωπο που τη στηρίζει απόλυτα: «Στο πλευρό μου από την πρώτη στιγμή είναι ο κύριος Βασίλης Πρεβελάκης. Για ό,τι χρειάζομαι είναι πάντα εκεί, έτοιμος να μου λύσει οποιαδήποτε απορία και να με προετοιμάσει κατάλληλα για τη μεγάλη βραδιά.
Η μελαχρινή καλλονή μάς λέει και τι της είπε ο αγαπημένος της, ο γνωστός ποδοσφαιριστής Θανάσης Παπάζογλου. «Ο σύντροφός μου πάντα με στηρίζει, όπως όλοι οι αγαπημένοι άνθρωποι, και στα δύσκολα και στα εύκολα. Μου δίνει δύναμη και θέλει από εμένα να επιστρέψω με τον τίτλο. Ελπίζω να τα καταφέρω και να τον δικαιώσω». Μάλιστα μέσω της «Espresso» ζητάει από όλους τους Ελληνες να τη στηρίξουν με την ψήφο τους μπαίνοντας στο επίσημο site για την ανάδειξη της Miss Universe!
espresso