Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Η Kate Moss φωτογραφίζεται σε στιλ Brigitte Bardot για το Vanity Fair και μιλάει για τη ζωή της

Σέξι και πολύ περιζήτητη στα 38 της χρόνια, η πανέμορφη Kate Moss ποζάρει για το περιοδικό Vanity Fair σε στιλ Brigitte Bardot και μιλάει για όλα: για την ηρωίνη, την πολύκροτη σχέση της με τον Johnny Depp και τη ζωή μετά το γάμο της.
Με κατάξανθα μαλλιά και έντονο μακιγιάζ με μαύρο eyeliner φωτογραφήθηκε η Κate Moss για το τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού Vanity Fair. Το concept της φωτογράφισης ήταν να μοιάζει με τη Γαλλίδα καλλονή Brigitte Bardot που άφησε εποχή τη δεκαετία του '60 και, όπως βλέπεις, τα κατάφερε μια χαρά.
 Στη συνέντευξη που συνόδευε τη φωτογράφιση, η Kate Moss αποκαλύπτει ότι δεν ήταν πάντα τόσο άνετη μπροστά στο φωτογραφικό φακό όσο είναι τώρα.
 Παραδέχτηκε μάλιστα ότι στην καμπάνια που έκανε για τον Calvin Klein με τον Mark Wahlberg το 1992 (η οποία τη μεταμόρφωσε σε μοντέλο με παγκόσμια φήμη) εξαντλήθηκε από το άγχος:  "Έπαθα νευρικό κλονισμό όταν έπρεπε να πάω να δουλέψω με τον Marky Mark και τον Herb Ritts. Δεν ήμουν καθόλου ο εαυτός μου. Δεν μου άρεσε και τελικά κατέληξα να παραμείνω στο κρεβάτι για δυο εβδομάδες. Νόμιζα ότι θα πέθαινα. Ευτυχώς ήταν μόνο άγχος. Υπάρχει μεγάλη πίεση για να κάνεις αυτό που πρέπει, κανείς δεν ενδιαφέρεται για την κούρασή σου".
 Μίλησε επίσης για τις φήμες που υπήρχαν ότι ήταν εθισμένη στην ηρωίνη τη δεκαετία του '90, αλλά και για τη σχέση που είχε (πριν πολλά χρόνια), με τον Johnny Depp, για τον οποίο είπε τα καλύτερα: "Κανείς δεν μπορούσε πραγματικά να με φροντίσει. Ο Johnny τα κατάφερε. Πίστευα ό,τι μου έλεγε. Όταν τον ρωτούσα τι να κάνω, μου έδινε πάντα την απάντηση και αυτό είναι κάτι που μου έλειψε όταν έφυγα".
 Από τότε που παντρεύτηκε πάντως έχει αλλάξει η ζωή της, είναι πιο ήρεμη και ευτυχισμένη: "Δεν πηγαίνω πια σε club. Έχω μαζευτεί", λέει, αλλά δεν φαίνεται να την πειράζει ιδιαίτερα.
Η Moss αναμένει το Νοέμβριο την έκδοση της βιογραφίας της, που θα έχει τον τίτλο "ΚΑΤΕ: The Kate Moss Book" και θα κυκλοφορήσει από τον εκδοτικό οίκο Rizzoli.
cosmo.gr