Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Τα Κορίτσια για Σπίτι δίνουν συμβουλές διατροφής

Η Ελένη Τσολάκη και η Σοφία Γκόσιου έγιναν γνωστές ως… «Κορίτσια για σπίτι» στο Μακεδονία TV.
Συνεργάζονται δυόμισι χρόνια περίπου και όπως λένε έχουν μάθει η μία τις συνήθειες της άλλης. Και μπορεί να υπάρχουν διαφωνίες, σ’ αυτό όμως που συμφωνούν και οι δύο είναι η προσοχή στη διατροφή τους.
 «Επειδή έκανα πρωταθλητισμό στο τάε κβον ντο, έχω μια εμμονή με τη ζυγαριά, με τα κιλά μου. Αν πάρω για παράδειγμα δύο κιλά, θέλω να τα χάσω. Μου αρέσει να είμαι σταθερή στο βάρος μου», λέει η Ελένη, ενώ η Σοφία αν και παραδέχεται ότι τρώει ότι βρει μπροστά της, όταν δει ότι έχει πάρει μερικά κιλά, αρχίζει αμέσως να προσέχει.
 Η μέρα της Ελένης λοιπόν ξεκινά πάντα με πρωινό που περιλαμβάνει ένα τοστ με κασέρι και γαλοπούλα κι ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι. Για μεσημεριανό θα φάει συνήθως μια σαλάτα με κοτόπουλο, ρόκα, μαρούλι και καλαμπόκι, ενώ από το διατροφικό της μενού δεν λείπουν τα όσπρια και τα λαδερά. Επειδή μάλιστα το βράδυ γυρνάει αργά στο σπίτι, δεν τρώει κανονικό δείπνο, αλλά προτιμά ένα γιαουρτάκι με κριτσίνια.
 Η Σοφία πάλι για πρωινό τρώει πάντα φρούτα με λίγα κριτσίνια, ενώ το μεσημεριανό της είναι πάντα φτιαγμένο από τα χεράκια της μαμάς της. Εκείνη πάντως το βράδυ δεν ακολουθεί τις συμβουλές της Ελένης και το βράδυ τρώει κανονικά, αν και οι διαιτολόγοι δεν το συνιστούν.
 Και δύο τέλος κάνουν γυμναστική, με την Ελένη να κάνει βραδινό τζόκινγκ στην παραλία της Θεσσαλονίκης και τη Σοφία να κάνει ασκήσεις για τους κοιλιακούς, τα πόδια και τις γάμπες.