Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

O Λάμπης Λιβιεράτος εξηγεί τους λόγους που νοσηλεύτηκε σε ψυχιατρική κλινική!!

Έσπασε επιτέλους την σιωπή του ο δημοφιλής τραγουδιστής Λάμπης Λιβιεράτος και έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα "Πρωτο Θέμα" μιλώντας για τον ένα μήνα που πέρασε στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου "Σωτηρία"...

Το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο βρέθηκε και έκλεισε το μαγαζί που διατηρούσε στην Αγία Παρασκευή, ο χωρισμός του απο την Εύη Αδάμ και φυσικά η αυτοκτονία του αγαπημένου του αδερφού, προκάλεσαν στον τραγουδιστή κατάθλιψη και έντονα ψυχολογικά προβλήματα. Γι αυτό τον λόγο όπως ανέφερε και ο ίδιος αποφάσισε να νοσηλευτεί μετά απο πρωτοβουλία του γιατρού του σε ψυχιατρική κλινική."Ζήτησα μια ιατρική βοήθεια όπως χιλιάδες κόσμος. Μπήκα στην ψυχιατρική κλινική με συμβουλή του  γιατρού μου, και δική μου πρωτοβουλία. Πάρα πολλοί άνθρωποι πια παίρνουν αντικαταθλιπτικά. Δεν είναι σπάνιο, ούτε ασυνήθιστο. Έτσι έγινε και με μένα. Στο νοσοκομείο είδα ανθρώπους με πολύ πιο σοβαρά προβλήματα από τα δικά μου. Χρειάστηκα ιατρική βοήθεια και τη ζήτησα. Τώρα είμαι πολύ καλύτερα, είμαι μια χαρά.Είμαι καλά, το παλεύω, αλήθεια. Είναι δύσκολη αυτή η περίοδος για όλους. Προσπαθώ να δω τα πράγματα με ψυχραιμία για ν΄αντιμετωπίσω τα προβλήματα. Θα τα καταφέρω και θα σταθώ στα πόδια μου". Για έναν ολόκληρο μήνα ο Λάμπης Λιβιεράτος διάβαζε βιβλία, έπαιζε επιτραπέζια παιχνίδια και απομακρύνθηκε απο όλους και απο όλα για να καταφέρει να ηρεμήσει.