Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Τι δήλωσε η Lady Gaga για τον τυφώνα Σάντι

Γνωστή λάτρης της Αμερικής και ειδικότερα της Νέας Υόρκης η Lady Gaga δε θα μπορούσε να μην εκφράσει τη συμπαράστασή για τη κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στη πατρίδα της.

Μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και πιο συγκεκριμένα μέσα από το λογαριασμό της στο Facebook η Lady Gaga έστειλε ένα μήνυμα συμπαράστασης στη Νέα Υόρκη η οποία είναι σε κατάσταση επιφυλακής για να αντιμετωπίσει άλλη μια φυσική καταστροφή, ίσως ένα από τους ισχυρότερους τυφώνες, το τυφώνα Σάντι, λέγοντας :
«Ξέρω ότι θα περάσει, αλλά αυτή η καταιγίδα στο κέντρο της πόλης ενώ οι φίλοι μου κάθονται στο σκοτάδι με θλίβει. Σε αγαπάω Νέα Υόρκη. Μου λείπετε μαμά, μπαμπά, Νάταλι και όλοι μου οι φίλοι. Θέλω να είμαι εκεί μαζί σας.
Είναι τέτοια απόδειξη προς τη Νέα Υόρκη πώς κανένας από τους φίλους μου ή την οικογένειά μου δεν έχουν φύγει. Ούτε ακόμη η τυφλή γιαγιά μου. Θα πω τις προσευχές μου και θα πάω για ύπνο. Σκεπτόμενοι όλους εσάς.»