Μία ομάδα ολλανδών ειδικών ξεκίνησαν ένα project ώστε να διευκολύνουν τη ζωή πολλών ποδηλατών κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Συγκεκριμένα οι ερευνητές αναπτύσσουν ειδικούς θερμαινόμενους ποδηλατοδρόμους, οι οποίοι θα λειτουργούν με το ηλιακό φως και θα αποτρέπουν την εγκατάσταση πάγου, που είναι επικίνδυνος για την οδήγηση.
Ο Marcel Boerefijn, επικεφαλής του project, εξηγεί ότι «η ιδέα βασίζεται στην εγκατάσταση ενός συστήματος κάτω από την πίστα, το οποίο θα εμποδίζει το σχηματισμό πάγου του χειμώνα».
Όπως αναφέρει η γαλλόφωνη metro, η εφεύρεση αυτή θα μπορούσε να εξασφαλίσει την εξοικονόμηση αλατιού, αλλά και να γλιτώσει τους ποδηλάτες από τους συχνούς και απρόβλεπτους τραυματισμούς.
Το σύστημα προβλέπει την εγκατάσταση αντλιών θερμότητας 30 με 50 μέτρα κάτω από το έδαφος, αποτρέποντας τα 7.000 ατυχήματα που συμβαίνουν πάνω στα 35.000 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων της Ολλανδίας.
Η ιδέα αυτή δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί και βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο. Οι πρώτες δοκιμές θα αρχίσουν στις αρχές του 2013. Το κόστος ανέρχεται σε 20.000 με 40.000 ευρώ ανά χιλιόμετρο και σκοπός είναι τα συστήματά αυτά να εγκατασταθούν στα πιο πολυσύχναστα μέρη.
lifo
Συγκεκριμένα οι ερευνητές αναπτύσσουν ειδικούς θερμαινόμενους ποδηλατοδρόμους, οι οποίοι θα λειτουργούν με το ηλιακό φως και θα αποτρέπουν την εγκατάσταση πάγου, που είναι επικίνδυνος για την οδήγηση.
Ο Marcel Boerefijn, επικεφαλής του project, εξηγεί ότι «η ιδέα βασίζεται στην εγκατάσταση ενός συστήματος κάτω από την πίστα, το οποίο θα εμποδίζει το σχηματισμό πάγου του χειμώνα».
Όπως αναφέρει η γαλλόφωνη metro, η εφεύρεση αυτή θα μπορούσε να εξασφαλίσει την εξοικονόμηση αλατιού, αλλά και να γλιτώσει τους ποδηλάτες από τους συχνούς και απρόβλεπτους τραυματισμούς.
Το σύστημα προβλέπει την εγκατάσταση αντλιών θερμότητας 30 με 50 μέτρα κάτω από το έδαφος, αποτρέποντας τα 7.000 ατυχήματα που συμβαίνουν πάνω στα 35.000 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων της Ολλανδίας.
Η ιδέα αυτή δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί και βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο. Οι πρώτες δοκιμές θα αρχίσουν στις αρχές του 2013. Το κόστος ανέρχεται σε 20.000 με 40.000 ευρώ ανά χιλιόμετρο και σκοπός είναι τα συστήματά αυτά να εγκατασταθούν στα πιο πολυσύχναστα μέρη.
lifo