Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Χώρισε η Νικολέτα Ράλλη

Χώρισε η Νικολέτα Ράλλη από τον αγαπημένο της σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso.
Η παρουσιάστρια το τελευταίο διάστημα διατηρούσε δεσμό με γυναικολόγο όμως η σχέση τους όπως αναφέρει το δημοσίευμα έκανε τον κύκλο της. Παρόλα αυτά διατηρούν πολύ καλές φιλικές σχέσεις.
"Είμαι πολύ ερωτευμένη. Είμαι σε μια σχέση που μετρά μόλις μερικές εβδομάδες και περνάμε πολύ καλά μαζί. Μπορεί να μην είμαστε ούτε δύο μήνες μαζί, αλλά εγώ αυτό το λίγο το αισθάνομαι πολύ. Και ξέρω καλά ότι δεν είναι ένας απλός ενθουσιασμός, αλλά “έρωτας” με όλη τη σημασία της λέξης. Ήταν ένας έρωτας που ήρθε από το πουθενά, γιατί ήμουν σε μια φάση της ζωής μου που δεν με ενδιέφερε να ερωτευθώ.
Ήθελα να αφοσιωθώ στη δουλειά μου και μόνο τα βράδια πριν με πάρει ο ύπνος μπορεί να ονειρευόμουν πώς ήθελα να είναι ο άνδρας που θα ήθελα να είναι δίπλα μου", είχε πει τον περασμένο Απρίλιο.
Ωστόσο, η Νικολέτα δεν πέρασε τις διακοπές κλεισμένη σε ένα σπίτι. Έκανε διακοπές και όπως έδειχνε στις φωτογραφίες πέρασε πολύ καλά.
cosmo