Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα της Consumer Intelligence Research Partners, οι κάτοχοι του iPad, το χρησιμοποιούν κυρίως για να σερφάρουν στο Internet και άλλους ψυχαγωγικούς σκοπούς και όχι σαν παραγωγικό ή εκπαιδευτικό εργαλείο.
Η έρευνα, στην οποία γίνεται αναφορά από το eWeek, πραγματοποιήθηκε στις αρχές του μήνα και αναφέρει πως η business χρήση του iPad αυξάνεται μεν, αλλά ακόμη απέχει πολύ σε σχέση με την ψυχαγωγική χρήση της ταμπλέτας.
Μεταξύ όσων απάντησαν, το 40% χρησιμοποιεί το iPad βασικά για να σερφάρει στο Internet, να παίζει παιχνίδια και γενικότερα για λόγους διασκέδασης. Η business χρήση ήταν τέταρτη κατά σειρά, περίπου στο 13%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στους κατόχους του πιο πρόσφατου, iPad "3", ήταν στο 16%.
Η έρευνα, επίσης έδειξε πως όσοι αγόρασαν τις εκδόσεις με μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο, ήταν αυτοί που θα έκαναν χρήση και για επαγγελματικούς σκοπούς.
blue-hornet team