Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Συσκευή ψυχαγωγίας το iPad και όχι δουλειάς


Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα της Consumer Intelligence Research Partners, οι κάτοχοι του iPad, το χρησιμοποιούν κυρίως για να σερφάρουν στο Internet και άλλους ψυχαγωγικούς σκοπούς και όχι σαν παραγωγικό ή εκπαιδευτικό εργαλείο.

Η έρευνα, στην οποία γίνεται αναφορά από το eWeek, πραγματοποιήθηκε στις αρχές του μήνα και αναφέρει πως η business χρήση του iPad αυξάνεται μεν, αλλά ακόμη απέχει πολύ σε σχέση με την ψυχαγωγική χρήση της ταμπλέτας.
Μεταξύ όσων απάντησαν, το 40% χρησιμοποιεί το iPad βασικά για να σερφάρει στο Internet, να παίζει παιχνίδια και γενικότερα για λόγους διασκέδασης. Η business χρήση ήταν τέταρτη κατά σειρά, περίπου στο 13%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στους κατόχους του πιο πρόσφατου, iPad "3", ήταν στο 16%.

Η έρευνα, επίσης έδειξε πως όσοι αγόρασαν τις εκδόσεις με μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο, ήταν αυτοί που θα έκαναν χρήση και για επαγγελματικούς σκοπούς.
blue-hornet team