Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Επεκτείνονται στο εξωτερικό Goody’s και Everest

Εχουν υπογραφεί συμφωνίες για τη δημιουργία εστιατορίων σε χώρες των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης.Δυναμικό άνοιγμα σε νέες αγορές του εξωτερικού επιχειρεί ο τομέας εστίασης του ομίλου Vivartia, με αιχμή τα καταστήματα Goody's και Everest. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες η διοίκησή του σε δημοσιογράφους, ο όμιλος έχει υπογράψει συμφωνίες με ντόπιους συνεργάτες για τη δημιουργία εστιατορίων Goody's και Everest σε χώρες των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης, ενώ βρίσκεται πολύ κοντά και για την επέκτασή του στη Μέση Ανατολή (Πακιστάν και Ιράκ).

Ειδικότερα, στα Βαλκάνια σχεδιάζει την ανάπτυξη καταστημάτων σε Αλβανία, Κόσοβο, Μαυροβούνιο και Σκόπια, αλλά και στη Λευκορωσία, την Ουκρανία, το Καζακστάν και τη Ρωσία. Στα σχέδια της εταιρείας είναι η ανάπτυξη στην περιοχή της Βόρειας Αφρικής, με επίκεντρο τις χώρες της Λιβύης, της Τυνησίας και της Αιγύπτου. Ο επικεφαλής του ομίλου Vivartia, Γιάννης Αρτινός, εκτίμησε πως έως το τέλος του 2012 θα αρχίσουν να λειτουργούν αρκετά από τα παραπάνω σημεία, συνεισφέροντας στα έσοδα του ομίλου. Από την ανάπτυξη στο εξωτερικό θα ωφεληθεί και η παραγωγή των εργοστασίων της Vivartia, καθώς αρκετά από τα προϊόντα που θα καταναλώνονται στα νέα καταστήματα στο εξωτερικό θα παράγονται στην Ελλάδα.
Εξίσου δυναμικά θα κινηθεί και στο εσωτερικό, στοχεύοντας την προσέλκυση περισσότερων καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, όπως έκανε γνωστό ο διευθύνων σύμβουλος των Everest-Goody's Αθανάσιος Παπανικολάου, η εταιρεία θα συνεχίσει την πολιτική των «γενναίων» προσφορών, όπως έκανε από την αρχή της κρίσης, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η μείωση των εισοδημάτων και η αύξηση της ανεργίας.
Τομέας διανομών
Παράλληλα, θα αναπτύξει περισσότερο τον τομέα του delivery (διανομή κατ' οίκων), όπου θεωρεί πως υπάρχουν ακόμη και τώρα προοπτικές. Επιπλέον, για φέτος θα δαπανήσει κεφάλαια ύψους 5 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων καταστημάτων, τη μετεγκατάσταση υπαρχόντων αλλά και την ανανέωση της εικόνας σε υφιστάμενα.
 Προσπάθειες γίνονται και για τη μείωση του λειτουργικού κόστους, μέσα από το κλείσιμο καταστημάτων και τη μείωση των ενοικίων. Μέχρι στιγμής έχει καταφέρει στα 550 σημεία πώλησης που λειτουργεί σε Ελλάδα και εξωτερικό να πετύχει σημαντικές μειώσεις που κυμαίνονται από 25%-50%, ανάλογα με το σημείο πώλησης. Από την πλευρά του, ο κ. Αρτινός εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια, καθώς τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα είναι καλά, δεδομένων των συνθηκών.
πηγή:e-go.gr