Επιστήμονες
στη Νέα Υόρκη απέδειξαν ότι μετρώντας τα κύματα του ανθρώπινου
εγκεφάλου των καταναλωτών, οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν
πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.
Η
επιστημονική ομάδα που ασχολήθηκε με το πείραμα, παρακολούθησε τα
εγκεφαλικά κύματα πολλών εθελοντών ώστε να υπολογίσει περίπου ποιες
ταινίες αποσπούσαν την προσοχή τους. Γι'αυτό το λόγο, υποστηρίζουν πως η
μέθοδός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη για τις εταιρίες
διαφημίσεων από μια απλή έρευνα αγοράς.
Πηγή: lifo.gr