Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Η νέα ελληνική μπύρα του καλοκαιριού

Μια νέα πρόταση στην κατηγορία της μπύρας προωθείται στην αγορά αυτό το καλοκαίρι. Το όνομα αυτής: Blue island, ένα logo που αναμένεται να κατακλύσει την ελληνική αγορά.

Τη γνωρίσαμε στο πρώτο από τα προγραμματισμένα events της εταιρείας, με "πρώτο βιολί" τον dj Jonh Jonh, την περασμένη Κυριακή, στη Βάρκιζα.
Η πρώτη επαφή ήταν θετική και ενδιαφέρουσα, αφού ως προϊόν διαθέτει μια εξαιρετική, άκρως καλοκαιρινή εμφάνιση, η οποία από μόνη της κεντρίζει το ενδιαφέρον του καταναλωτή, πριν ακόμα τη δοκιμάσει.
Το σερβίρισμά της, παραπέμπει σε εισαγόμενα, ευρέως γνωστά προϊόντα, με το λεμόνι να "δεσπόζει" στο λαιμό του μπουκαλιού. Η αρχική μας αίσθηση ήταν να τη συγκρίνουμε με αυτά, έτσι ώστε να "αφουγκραστούμε" πού κινείται ποιοτικά και αν μπορεί να αποτελέσει ένα νέο και ανταγωνιστικό προϊόν.

Με την πρώτη γουλιά, καταλάβαμε πως ο πρωταρχικός συλλογισμός μας ήταν άτοπος, αφού πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική γεύση, κατά την άποψή μας, μια νέα, φρέσκια και δροσερή πρόταση για το καλοκαίρι.

Είναι ελαφριά σε αλκοόλ (4,5%) και παρασκευάζεται από παραδοσιακή κριθαρένια βύνη, μαγιά και αρωματικό λυκίσκο, στοιχεία που προσδίδουν στη Blue island το μοναδικό άρωμά της.

 Υποψιάζομαι ότι θα γίνει το απόλυτο συνοδευτικό στα beach bar, στις νυχτερινές εξόδους, στην παραλία και στο μπάρμπεκιου με φίλους. Για αλλαγή μπορείτε να τις προσθέσετε και μια φέτα lime ή να φτιάξετε το δικό σας γρήγορο cocktail με μπόλικα παγάκια και ένα συνδυασμό από μπλε νησί και λεμονάδα!   
blue-hornet team