Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Δείτε το νέο Renault Scenic

Το Renault Scenic και το μεγαλύτερο αδελφάκι του Grand Scenic συγκαταλέγονται στα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας τους,
καθώς ο έξυπνος σχεδιασμός τους εξελίσσεται χωρίς να χάνει τα βασικά του πλεονεκτήματα.
Τα ανανεωμένα Scenic και Grand Scenic έχουν νέα εμπρός σχεδίαση, με μεγαλύτερο προφυλακτήρα, τονισμένο πλαίσιο πινακίδας σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και νέο χαμηλό τμήμα του προφυλακτήρα με προβολείς ομίχλης και LED φώτα ημέρας.
Παράλληλα, οι επενδύσεις χρωμίου ενισχύουν τη μοντέρνα και πολυτελή πλευρά της εμφάνισης του αυτοκινήτου.
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό, στο οποίο υπάρχουν ηχοσύστημα νέας τεχνολογίας με bluetooth και θύρες USB και AUX, μεγάλη οθόνη LCD στο κέντρο του ταμπλό, νέες επενδύσεις στα καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια για το ηχοσύστημα, χρωμιωμένες επενδύσεις κ.ά.
Υψηλή τεχνολογία
Οι Γάλλοι ανέκαθεν είχαν καλή σχέση με την τεχνολογία στα αυτοκίνητα και τα ανανεωμένα Scenic και Grand Scenic δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση του κανόνα. Στον βασικό εξοπλισμό τους, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται στοιχεία όπως το Hill Start Assist (για εύκολη εκκίνηση σε ανηφόρα), το Air Quality Sensor (με οπτική ενημέρωση των επιβατών για την ποιότητα του αέρα στο περιβάλλον!) και η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών με ενδείξεις για το ταχύμετρο, το στροφόμετρο, το ηχοσύστημα, τον υπολογιστή ταξιδίου κ.ά. Παράλληλα, στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Privilege περιλαμβάνονται το σύστημα Visio (ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και αυτόματη εναλλαγή προβολέων) και το σύστημα πλοήγησης Tom Tom με φωνητικές εντολές στην ελληνική γλώσσα.
Μιλώντας για υψηλή τεχνολογία αξίζει να αναφερθούμε στους νέους κινητήρες Energy που εξοπλίζουν τα Scenic και Grand Scenic. Πρόκειται για σύγχρονα μοτέρ τα οποία αξιοποιούν την τεχνογνωσία των Γάλλων από την F1 (σύμφωνα με τους ανθρώπους της Renault) και έχουν συστήματα μείωσης της κατανάλωσης όπως το Start & Stop.
Ο μικρότερος κινητήρας είναι ο 1,2 TCe 115, ο οποίος αποδίδει 115 PS στις 4.000 rpm και έχει μέγιστη ροπή 19,4 kgm. Το σύνολο αυτό προσφέρει ικανοποιητικές επιταχύνσεις (0-100 km/h σε 11,7 sec, τελική 180 km/h) και πολύ χαμηλή κατανάλωση (5,9 lt/100 km). Ο αμέσως μεγαλύτερος κινητήρας είναι ο 1,4 TCe 130, ο οποίος όμως δεν εισάγεται στην Ελλάδα (προφανώς επειδή προσφέρει ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις και αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τον TCe 115)…
Πολύ ενδιαφέροντες επίσης είναι οι πετρελαιοκινητήρες της Renault. Ο 1,5 dCi 110 έχει ισχύ 110 PS στις 4.000 rpm, ροπή 24,5 kgm και κατανάλωση κάτω από 5,0 lt/100 km. Ακόμη πιο εντυπωσιακός όμως είναι ο κινητήρας 1,6 dCi 130, ο οποίος έχει όχι μόνο μεγαλύτερη ισχύ (130 PS στις 4.000 rpm) και ροπή (32,6 kgm) από τον dCi 110, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση (4,4 lt/100 km) και μικρότερες εκπομπές ρύπων (114 g/km)!
Ολοι οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και ο dCi 110 προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC έξι σχέσεων.
Οι τιμές των ανανεωμένων μοντέλων ξεκινούν για το Scenic από τις 17.700 ευρώ και για το Grand Scenic από τις 20.500 ευρώ. Παράλληλα, η ελληνική αντιπροσωπία προσφέρει εκπτώσεις ή δωρεάν πακέτα εξοπλισμού αξίας 500-700 ευρώ.
πηγή:greekradar.gr