Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

« Να είναι ήρεμοι οι Ελληνες»

Ο Φερνάντο Σάντος μίλησε για την πρεμιέρα της εθνικής στο Euro με αντίπαλο την Πολωνία και ξεκαθάρισε πως «κανείς δεν νιώθει περισσότερο  Ελληνας από εμένα». 

Ο πορτογάλος προπονητής αναφέρθηκε στο αγωνιστικό κομμάτι: 

« Η άμυνα είναι το κλειδί της επιτυχίας αυτής της ομάδας. Το κάθε παιχνίδι έχει δύο φάσεις, την αμυντική και την επιθετική. Ωστόσο, η ομάδα ήταν καλή και στις δύο, γιατί αν ήταν μόνο στη μία, τότε δεν θα βρισκόταν εδώ.Αυτό οφείλετους στους παίκτες μου, στο πάθος που έδειξαν μέχρι τώρα και περιμένω να το δω κι εδώ. Ολες οι ομάδες έρχονται με όνειρα να φτάσουν μακριά. Δεν διαφέρουμε, το θέλουμε κι εμείς. Θέλουμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Θέλω να πω στον ελληνικό λαό να μείνει ήσυχος και πως θα κάνουμε τα πάντα για τους δώσουμε χαρά και πως θα  βγάλουμε στον αγωνιστικό χώρο όλα τα στοχιεία που έχουμε».

Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του, ο Σαντος είπε: « Είμαι 56 ετών και αν αισθανόμουν άγχος κάτι δεν θα πήγαινε καλά. Τα τελευταία 12 χρόνια βρίσκομαι σε υψηλό επίπεδο. Σίγουρα νιώθω ικανοποίηση που είμαι εδώ και όπως έχω πει, κανείς δεν νιώθει περισσότερο Ελληνας από εμένα.Αυτή τη στιγμή όλο μου το «είναι» , είναι με την Ελλάδα».

Ρωτήθηκε και για τη διαφορά του με τον Ρεχάγκελ: « Ο Ρεχάγκελ έγραψε χρυσή σελίδα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Επί οκτώ χρόνια έφερνε επιτυχίες, πηγαίνοντας την ομάδα τρεις φορές σε τελικά διοργανώσεων. Κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία, την ακολουθεί και την πιστεύει. Οι συγκρίσεις σε αυτό το σημείο δεν κάνουν  καλό. Εγώ έχω τη δική μου φιλοσοφία και ο Ρεχάγκελ τη δική του».
πηγή:tanea.gr