Με ένα άκρως εντυπωσιακό εξώφυλλο κυκλοφορεί τη Δευτέρα το νέο τεύχος
του αμερικανικού περιοδικού Bloomberg Businessweek.
Το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο για να μοιάζει με διαφημιστική καταχώρηση μεγάλων πολυκαταστημάτων λιανικής, μόνο που το κύριο προϊόν δεν είναι άλλο από τον ίδιο τον πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.
Το εξώφυλλο εικονογραφεί το κύριο άρθρο του περιοδικού στο οποίο εξετάζεται η προεκλογική εκστρατεία του Ομπάμα και οι νέες προσεγγίσεις που επιβάλλει η ψηφιακή εποχή και τα social media.
Το εξώφυλλο αποκάλυψε ο creative director του περιοδικού στο προσωπικό μπλογκ του όπου επιπλέον μας δείχνει και την πηγή έμπνευσης του που είναι το παρακάτω εξώφυλλο του περιοδικού The Stranger από το 1996.
πηγή:enimerosi24.gr
Το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο για να μοιάζει με διαφημιστική καταχώρηση μεγάλων πολυκαταστημάτων λιανικής, μόνο που το κύριο προϊόν δεν είναι άλλο από τον ίδιο τον πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.
Το εξώφυλλο εικονογραφεί το κύριο άρθρο του περιοδικού στο οποίο εξετάζεται η προεκλογική εκστρατεία του Ομπάμα και οι νέες προσεγγίσεις που επιβάλλει η ψηφιακή εποχή και τα social media.
Το εξώφυλλο αποκάλυψε ο creative director του περιοδικού στο προσωπικό μπλογκ του όπου επιπλέον μας δείχνει και την πηγή έμπνευσης του που είναι το παρακάτω εξώφυλλο του περιοδικού The Stranger από το 1996.
πηγή:enimerosi24.gr