Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Τι συμβαίνει στην προσωπική της ζωή;

H Ελένη Φουρέιρα, που πριν από μερικές μέρες κέρδισε τις εντυπώσεις αλλά και δύο βραβεία στην 9η απονομή των Mad VMA, μιλάει στο περιοδικό Glam για την προσωπική της ζωή και τους άντρες:
«Είμαι πολύ στο “δίνω” εγώ, έχω ένα θέμα. Έχω μάθει στη ζωή μου να δίνω. Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό. Σε μια σχέση μου, όταν δίνω εγώ, είμαι πολύ ερωτευμένη, ικανοποιούμαι πιο πολύ» εξομολογείται η 25χρονη τραγουδίστρια, ωστόσο απαντάει σχετικά με το αν θα μπορούσε αυτή τη στιγμή να προσφέρει σε κάποιον άντρα: «Αυτή τη στιγμή όχι και τόσο. Απλά είμαι τόσο επικεντρωμένη στη δουλειά μου, που μια σχέση δεν θα με βοηθούσε».

Παρ' όλα αυτά, στη συνέχεια δηλώνει: «Αυτό τον καιρό δεν θέλω να σου πω αν έχω σχέση ή όχι. Θέλω να σου πω ότι μου παίρνει πολύ χρόνο η δουλειά μου. Αυτό...», ενώ παράλληλα προσθέτει: «Καταλαβαίνεις ότι στα 25 μου είναι λίγο δώρον άδωρον να σου πω αν έχω ή δεν έχω σχέση, από τη στιγμή που δεν είμαι και σε μια ηλικία, σε μια φάση, να κάνω κάτι πολύ σοβαρό. Δεν είναι κι ωραίο να ακούει συνέχεια ο κόσμος αν είμαι ή δεν είμαι σε σχέση. Εντάξει, όταν θα 'ναι κάτι πολύ σοβαρό και πολύ σημαντικό, θα το επισημοποιήσω»,.

Τέλος, στην ερώτηση αν θα άφηνε την καριέρα της για ένα μεγάλο έρωτα, απαντάει: “Όχι, δεν θα άφηνα την καριέρα μου. Δεν θ' άφηνα τη δουλειά μου γιατί είναι αυτό που αγαπάω. Γιατί ν' αφήσω κάτι που αγαπάω για κάτι που... αγαπάω; Δεν μπορώ αυτά που αγαπάω να τα έχω και τα δύο;”

ΠΗΓΗ: yupiii.gr