Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Ελένη Φουρέιρα «Ντρεπόμουν να πω στους φίλους μου πού μένω»

Για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια μίλησε η Ελένη Φουρέιρα στην εκπομπή «Μίλα» και την Τατιάνα Στεφανίδου.
Με την παρουσιάστρια της εκπομπής να σχολιάζει την επιτυχία της 25χρονης τραγουδίστριας τον τελευταίο καιρό και τη σταθερά ανοδική της πορεία, η Ελένη Φουρέιρα εξονολογήθηκε ότι η ίδια δεν αντιλαμβάνεται πλήρως αυτό που συμβαίνει: «Προχθές μάλιστα ρωτούσα τους συνεργάτες μου "Είμαι καλά; πουλάω;" γιατί δεν το βλέπω. Αντιλαμβάνομαι την αγάπη του κόσμου, αλλά δεν το βλέπω έτσι» δήλωσε.
Παράλληλα, εξομολογήθηκε στην Τατιάνα Στεφανίδου σχετικά με τα παιδικά της χρόνια: «Ήμασταν και είμαστε φτωχοί. (...) Ο πατέρας μου είναι οικοδόμος –αν και είναι τρία χρόνια άνεργος τώρα- και η μαμά μου μοδίστρα. Αλλά με 800 ευρώ το μήνα και τέσσερα παιδιά, δεν βγαίνει. Εγώ δούλευα από μικρή, όχι γιατί μου το επέβαλαν οι γονείς μου, αλλά γιατί ήθελα να αγοράζω κι εγώ Nike παπούτσια και ένα καλό παντελόνι όπως όλα τα άλλα παιδιά». Μάλιστα, συνέχισε: «Έχουμε πάρει και ρούχα από την εκκλησία. Αλλά δεν ήθελα να πω ότι είχα ανάγκη γιατί σκεφτόμουν ότι άλλοι ίσως είχαν μεγαλύτερη ανάγκη από εμένα. Δεν θεωρούσα ότι είμαι μειονότητα, δεν έλεγα "Είμαι φτωχή, βοηθήστε με". Δεν το έβλεπα έτσι. Ήξερα ότι είναι κι άλλοι σαν κι εμένα».
Όταν ρωτήθηκε αν ντρεπόταν για την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς της, η μελαχρινή  τραγουδίστρια εξέφρασε τις σκέψεις της με ειλικρίνεια: «Δεν θέλω να πω ψέματα. Ντρεπόμουν, ναι. Δεν ήθελα να το ξέρουν οι φίλοι μου. Δεν τους καλούσα στο σπίτι μου γιατί ζούσαμε σε ένα υπόγειο στην Καλλιθέα. Δεν ήξεραν πού είναι το σπίτι μου. Αλλά δεν μπορούσα και να κρυφτώ. Δεν μάθαιναν όμως για παράδειγμα ότι παίρναμε ρούχα από την εκκλησία. Δεν ξέρω αν αυτό που ένιωθα ήταν ντροπή. (…) Δεν ήταν κακό, απλά θεωρούσα ότι δεν πρέπει να το μάθουν οι φίλοι μου γιατί δεν ήξερα τι θα έλεγαν. Ήθελα να είμαι ίδια με αυτούς».
Τέλος, δεν δίστασε να δηλώσει πως ήταν «η άσχημη του σχολείου»: «Στα 12 είχα ένα φρύδι ενωμένο και μαλλιά σγουρά σαν μπάλα. Δεν ήμουν ωραίο κορίτσι».

Πηγή:yupiii.gr