Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Τον «έπιασε» να δοκιμάζει τα εσώρουχά της


Την αποκάλυψη πως έκανε «τσακωτό» τον σύζυγό της Μάικλ Ντάγκλας να φορά τα εσώρουχα και τα κοσμήματά της, έκανε η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς. Η ίδια, όπως είπε, αντέδρασε ψύχραιμα και του ζήτησε να της τα δώσει πίσω.

«Ο Μάικλ ήταν στην κρεβατοκάμαρά μας και είχε αρχίσει να φοράει τα κοσμήματα, τα ρούχα και τα λοιπά πράγματά μου. Οπότε μπήκα μέσα και του είπα "Αγάπη μου, σε παρακαλώ βγάλε το παντελόνι μου. Και ό,τι άλλο δικό μου φοράς. Έλα τώρα, δώσε μου τα διαμάντια μου πίσω. Τα θέλω»», ήταν τα λόγια της. Ωστόσο, η ψύχραιμη αντίδραση της ηθοποιού οφείλεται στο γεγονός πως ο Μάικλ Ντάγκλας προέβη σε αυτή την πράξη στο πλαίσιο των προβών του προετοιμάζεται για τον ρόλο του ως ο γκέι πιανίστας Λιμπεράτσε στην ομώνυμη βιογραφική ταινία που ετοιμάζεται με τίτλο «Behind The Candelabra».

Συμπρωταγωνιστής του θα είναι και ο Ματ Ντέιμον, ο οποίος θα παίξει τον ρόλο του σωματοφύλακα και εραστή του Σκοτ Θόρσον.


Πηγή: zougla.gr