Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Χριστίνα Λαμπίρη: 'Υπέφερα τις πρώτες μέρες. ήθελα να τους πω...'

Η φετινή τηλεοπτική σεζόν σηματοδότησε μια τεράστια αλλαγή στην καθημερινή της ζωή.
Μετά από χρόνια στη μεσημεριανή ζώνη η Χριστίνα Λαμπίρη ανέλαβε την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του STAR το Σαββατοκύριακο Η παρουσιάστρια φωτογραφίζεται μαζί με τον σύζυγό της στον ολάνθιστο κήπο της στο Πικέρμι και μιλάει για τη μεγάλη αλλαγή στην επαγγελματική της καθημερινότητα.
«Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που έζησα την τηλεόραση στις καλές της στιγμές και ομολογώ ότι παρόλο που δεν ήμουν εγώ στο 100% του χαρακτήρα μου σε αυτή την εκπομπή, τη λάτρεψα και την υπηρέτησα με τρομερή αγάπη και αφοσίωση.»

«Εγώ δεν ένιωσα την ανάγκη να βγω στο μπαλκόνι μου και να παρουσιάσω, αλλά τις πρώτες μέρες ομολογώ ότι υπέφερα παρακολουθώντας τηλεόραση. Έβλεπα για παράδειγμα πώς παρουσίαζαν ένα θέμα και ήθελα να τους πάρω τηλέφωνο και να τους πως δεν πρέπει να το κάνετε έτσι!»

 «Είναι άδικο να θέλουμε να βγάλουμε από τώρα νικητή ή χαμένο κι αυτό δεν ισχύει μόνο για την Ελεονώρα αλλά και για την Ελένη. Η Ελεονώρα κατάφερε να καλύψει ήδη ένα μεγάλο κομμάτι της διαφοράς που υπήρχε μεταξύ της εκπομπής της Ελένης και του μεσημεριανού του STAR και δίνει μάχη σώμα με σώμα...»
πηγή:freegossip.gr