Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Ντέμηs - Δέσποινα: Πάσχα στην Αλεξανδρούπολη

Ένα ταξίδι προς τα βόρεια ετοιμάζουν η Δέσποινα Βανδή και ο Ντέμης Νικολαΐδης!
Για ακόμα μια φορά και για χάρη των παιδιών τους, οι δύο ευτυχισμένοι γονείς θα περάσουν τις Άγιες ημέρες του Πάσχα στην Αλεξανδρούπολη, κοντά στους γονείς του πρώην Προέδρου της ΑΕΚ.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες η οικογένεια αναμένεται να φτάσει στην πόλη τη Μεγάλη Πέμπτη ενώ η Δέσποινα λίγο μετά το Πάσχα θα αφήσει για λίγο τα υπόλοιπα μέλη, προκειμένου να δώσει δύο μεγάλες συναυλίες στη συμπρωτεύουσα. Ο Ντέμης και η οικογένειά του δινουν το καλό παράδειγμα και ξεκινούν φέτος νωριs την πασχαλινή απόδραση τους.
πηγή:markostv