Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της JATO Dynamics, της μεγαλύτερης
εταιρείας παροχής αυτοκινητιστικών δεδομένων παγκοσμίως,
ο μέσος όρος εκπομπής CO2 των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, διαμορφώθηκε σε 132,5 g/km το 2011, μειωμένος κατά 9,9 g/Km σε σχέση με τα 142,5 g/km του προηγούμενου έτους.
ο μέσος όρος εκπομπής CO2 των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, διαμορφώθηκε σε 132,5 g/km το 2011, μειωμένος κατά 9,9 g/Km σε σχέση με τα 142,5 g/km του προηγούμενου έτους.
Αντίστοιχα, για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, ο μέσος όρος
εκπομπών CO2 ήταν 197,7 g/km, μειωμένος κατά 12,6 g/Km σε σχέση με το
2010, που είχε ανέλθει σε 210,3 g/km.
Πρώτη θέση για το Fiat Group
Το Fiat Group βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης των επιβατικών αυτοκινήτων με μέσο όρο 123,5 g/km, 15 g/km λιγότερο σε σχέση με το 2010.
Κατάταξη γκρουπ κατασκευαστών επιβατικών αυτοκινήτων με βάση τον μέσο όρο εκπομπών CO2 (ισοσταθμισμένος μέσος όρος διαθεσίμων δεδομένων)
Group Μέσος όρος CO2 2011 - Μέσος όρος CO2 2010 - Μεταβολή
FIAT 123,5 138,5 -10,8%
TOYOTA 125,6 131,2 -4,3%
HYUNDAI 126,2 134,5 -6,1%
Ειδικότερα, μεταξύ των πρώτων σε πωλήσεις κατασκευαστών επιβατικών αυτοκινήτων, η Fiat κατάγραψε το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών CO2 με μέσο όρο 116,2 g/km, επιδεικνύοντας θεαματική μείωση της τάξης του 10,5% σε σχέση με το 2010.
Κατάταξη των πρώτων σε πωλήσεις κατασκευαστών επιβατικών αυτοκινήτων με βάση τον μέσο όρο εκπομπών CO2 (ισοσταθμισμένος μέσος όρος διαθεσίμων δεδομένων)
Μάρκα - Μέσος όρος CO2 2011 - Μέσος όρος CO2 2010 - Μεταβολή
FIAT 116,2 129,8 -10,5%
HYUNDAI 121,6 131,7 -7,7%
TOYOTA 123,8 127,9 -3,2%
Στα ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, πάλι το Fiat Group κατέλαβε την πρώτη θέση με μέσο όρο 139,9 g/km, 22 g/km λιγότερο από το μέσο όρο του 2010, που αντιστοιχεί σε μείωση 13,6%.
H JATO Dynamics
Η JATO ιδρύθηκε το 1984 και παρέχει τις πλέον ολοκληρωμένες, ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες σε θέματα εξοπλισμών, τιμών, πωλήσεων, ταξινομήσεων, ειδήσεων και προωθητικών ενεργειών από τον χώρο του αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας μοναδική γνώση της τοπικής αγοράς.. Το πελατολόγιο της JATO περιλαμβάνει όλους τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να αντιδρούν σε βραχυπρόθεσμες κινήσεις της αγοράς, να κάνουν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και, τελικά, να ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών.
Τα δεδομένα της JATO προσαρμόζονται επίσης και διατίθενται στο ευρύ κοινό σε διαδικτυακές πύλες, όπου οι χρήστες μπορούν να δουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός αυτοκινήτου σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο ενώ και οι μεγαλύτερες εταιρείες leasing χρησιμοποιούν τα δεδομένα της JATO για να διαμορφώσουν τις προσφορές τους. Επισκεφτείτε την JATO στην δικτυακή διεύθυνση www.jato.com
πηγή:news247.gr
Πρώτη θέση για το Fiat Group
Το Fiat Group βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης των επιβατικών αυτοκινήτων με μέσο όρο 123,5 g/km, 15 g/km λιγότερο σε σχέση με το 2010.
Κατάταξη γκρουπ κατασκευαστών επιβατικών αυτοκινήτων με βάση τον μέσο όρο εκπομπών CO2 (ισοσταθμισμένος μέσος όρος διαθεσίμων δεδομένων)
Group Μέσος όρος CO2 2011 - Μέσος όρος CO2 2010 - Μεταβολή
FIAT 123,5 138,5 -10,8%
TOYOTA 125,6 131,2 -4,3%
HYUNDAI 126,2 134,5 -6,1%
Ειδικότερα, μεταξύ των πρώτων σε πωλήσεις κατασκευαστών επιβατικών αυτοκινήτων, η Fiat κατάγραψε το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών CO2 με μέσο όρο 116,2 g/km, επιδεικνύοντας θεαματική μείωση της τάξης του 10,5% σε σχέση με το 2010.
Κατάταξη των πρώτων σε πωλήσεις κατασκευαστών επιβατικών αυτοκινήτων με βάση τον μέσο όρο εκπομπών CO2 (ισοσταθμισμένος μέσος όρος διαθεσίμων δεδομένων)
Μάρκα - Μέσος όρος CO2 2011 - Μέσος όρος CO2 2010 - Μεταβολή
FIAT 116,2 129,8 -10,5%
HYUNDAI 121,6 131,7 -7,7%
TOYOTA 123,8 127,9 -3,2%
Στα ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, πάλι το Fiat Group κατέλαβε την πρώτη θέση με μέσο όρο 139,9 g/km, 22 g/km λιγότερο από το μέσο όρο του 2010, που αντιστοιχεί σε μείωση 13,6%.
H JATO Dynamics
Η JATO ιδρύθηκε το 1984 και παρέχει τις πλέον ολοκληρωμένες, ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες σε θέματα εξοπλισμών, τιμών, πωλήσεων, ταξινομήσεων, ειδήσεων και προωθητικών ενεργειών από τον χώρο του αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας μοναδική γνώση της τοπικής αγοράς.. Το πελατολόγιο της JATO περιλαμβάνει όλους τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να αντιδρούν σε βραχυπρόθεσμες κινήσεις της αγοράς, να κάνουν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και, τελικά, να ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών.
Τα δεδομένα της JATO προσαρμόζονται επίσης και διατίθενται στο ευρύ κοινό σε διαδικτυακές πύλες, όπου οι χρήστες μπορούν να δουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός αυτοκινήτου σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο ενώ και οι μεγαλύτερες εταιρείες leasing χρησιμοποιούν τα δεδομένα της JATO για να διαμορφώσουν τις προσφορές τους. Επισκεφτείτε την JATO στην δικτυακή διεύθυνση www.jato.com
πηγή:news247.gr