Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Δείτε τη Μενεγάκη να ψωνίζει για το βαφτιστήρι της

Η απόφαση της να βρεθεί στο κέντρο της πόλης αποτέλεσε έκπληξη για τους περαστικούς του Κολωνακίου που την είδαν να περπατά ανάμεσά τους.
Η Ελένη Μενεγάκη, πιστή των βορείων προαστίων, αποφάσισε να απολαύσει τη βόλτα και το shopping στο κέντρο της Αθήνας. Έκανε μια στάση σε κατάστημα με παιδικά ρούχα, για να επιλέξει τα δώρα του βαφτισιμιού της, τον οποίο βάπτισε το καλοκαίρι του 2009. Πέρασε αρκετή ώρα συζητώντας με τις πωλήτριες του καταστήματος, για να εξασφαλίσει ό,τι καλύτερο για το μικρό. Αμέσως μετά, βρέθηκε σε μια πολύ ιδιαίτερη σοκολατερί, που φημίζεται για τα προϊόντα της, αφού,  ανάμεσα στις «υποχρεώσεις» της νονάς, εκτός από τα παπούτσια και τη λαμπάδα, είναι και το πασχαλινό σοκολατένιο αυγό.
Η παρουσιάστρια θα επισκεφθεί το βαφτισιμιό της, λίγο πριν αναχωρήσει για τις πασχαλινές της διακοπές, οι οποίες θα διαρκέσουν δέκα μέρες περίπου. Μετά από έξι μήνες καθημερινής εγρήγορσης, εντατικής δουλειάς και ενασχόλησης με τα θέματα της εκπομπής, αισθάνεται την ανάγκη να ξεκουραστεί και να γεμίσει μπαταρίες.
 Σε ό,τι αφορά το μέρος που θα επιλέξει για τις διακοπές της προς το παρόν, η σκέψη της είναι να περάσει τις Άγιες ημέρες του Πάσχα στην γραφική Άνδρο. Με τον αγαπημένο της Μάκη Παντζόπουλο και τα τρία της παιδιά θα αναζητήσει πάλι τη γαλήνη και την ποιότητα της ζωής που προσφέρει η ζωή κοντά στη φύση.πηγή:hello