Υπό τον φόβο να τεθεί νωρίς νωρίς εκτός διεκδίκησης του Πρωταθλήματος η Ferrari προχωράει σε ριζικές αλλαγές όσον αφορά στο μονοθέσιό της.
Μπορεί, όπως λένε οι άνθρωποι της ομάδας, η F2012 να έχει τεράστιες δυνατότητες, σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν εσαεί, καθώς και οι ανταγωνιστές, που ήδη βρίσκονται μπροστά, έχουν και αυτοί πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Μπορεί, όπως λένε οι άνθρωποι της ομάδας, η F2012 να έχει τεράστιες δυνατότητες, σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν εσαεί, καθώς και οι ανταγωνιστές, που ήδη βρίσκονται μπροστά, έχουν και αυτοί πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Σύμφωνα με σημερινά (23/3) δημοσιεύματα της Gazzetta dello Sport και της Marca, η Scuderia έχει ήδη ενεργοποιήσει το «plan B» το οποίο προβλέπει στην ουσία την κατασκευή ενός νέου μονοθεσίου!
Η απόφαση, όπως αναφέρει η Marca, λήφθηκε στις 24 Φεβρουαρίου, μετά την ολοκλήρωση των πρώτων δοκιμών της Catalunya και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας στο Maranello εδώ και ένα μήνα δουλεύει νυχθημερόν πάνω σε ένα νέο μονοθέσιο, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του το αργότερο στο ισπανικό Grand Prix (13/5), ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε νωρίτερα στην πίστα - ενδεχομένως στο Μπαχρέιν (22/4).
Οι τεχνικοί έχουν κατασκευάσει ένα ολοκαίνουργιο σασί το οποίο ίσως και σήμερα να υποβληθεί στα απαραίτητα τεστ πρόσκρουσης της FIA, αν δεν το έχει ήδη κάνει. Πέραν του σασί, η νέα F2012 θα φέρει σημαντικές αλλαγές στο αεροδυναμικό της «πακέτο», με αλλαγή φιλοσοφίας και υιοθέτηση ιδεών και λύσεων που έχουμε δει στις McLaren/Red Bull/Sauber. Λέγεται πως θα έχει νέα εμπρός ανάρτηση τύπου push-rod, η οποία θα πάρει τη θέση της υπάρχουσας τύπου pull-rod, καθώς επίσης νέο layout στις εξατμίσεις, νέο πάτωμα, νέο διαχύτη, νέο κάλυμμα κινητήρα και ενδεχομένως διαφορετικές αεροτομές. Στην ουσία, όπως σημειώνουν οι εφημερίδες, θα πρόκειται για ένα νέο μονοθέσιο που ελάχιστα κοινά θα έχει με το υπάρχον.
Στη Ferrari, τα στόματα είναι ερμητικά κλειστά σχετικά με το θέμα και υπάρχει εντολή να μην διαρρεύσει το παραμικρό μέχρι τη στιγμή που το μονοθέσιο θα πατήσει πίστα.
Επιμέλεια: Μένιος Κατής
πηγή e-go.gr