H Hyundai δε θα μείνει εκτός του χορού των μικρών turbo κινητήρων
βενζίνης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Κορεάτες ήδη εξελίσσουν ένα 1.200cc υπετροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο απόδοσης περίπου 100PS, απαντώντας στους αντίστοιχους της VW (1,2TSi), Ford (1,0lt) και Renault (1,2lt).
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Κορεάτες ήδη εξελίσσουν ένα 1.200cc υπετροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο απόδοσης περίπου 100PS, απαντώντας στους αντίστοιχους της VW (1,2TSi), Ford (1,0lt) και Renault (1,2lt).
O κινητήρα θα εκπέμπει κάτω από 100 g/km
C02, ενώ η κατανάλωση δε θα ξεπερνάει τα 5,0lt/100km. Ο κινητήρας αυτός
αναμένεται να τοποθετηθεί στα i10, i20, ix20, i30, αλλά και στα μοντέλα
της Kia…