Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

«Θα χορέψω με την ελληνική σημαία»

 Η Μαρία Μενούνος τον τελευταίο καιρό είναι περισσότερο απασχολημένη από ποτέ. Η συμμετοχή της στο αμερικανικό «Dancing with the stars» απαιτεί πολύωρα γυρίσματα και ατελείωτες πρόβες,
με το πρόγραμμα της να ξεκινάει καθημερινά στις 6 το πρωί και να τελειώνει λίγο πριν από τις 10 το βράδυ, σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα. Για προσωπική ζωή ούτε λόγος! «Δεν προλαβαίνω ούτε να φάω», δηλώνει η σέξι Μενούνος, που εμφανίστηκε με μαγιό στον θρυλικό τελικό του Σούπερ Μπόουλ. Σίγουρα όμως, προλαβαίνει να μαθαίνει τα νέα της Ελλάδας: «Αισθάνομαι τεράστια θλίψη. Πως μπορώ να βοηθήσω; Γίνεται να διοργανώσεις διεθνές φιλανθρωπικό event για μια ολόκληρη χώρα;».

Πως αισθάνεσαι με τη συμμετοχή σου στο «Dancing», ένα σόου ιδιαίτερα δημοφιλές και στην Ελλάδα;

Το «Dancing with the stars» είναι πολύ δημοφιλές παγκοσμίως αλλά νομίζω ότι στην Ελλάδα είναι λίγο περισσότερο και ξέρω το γιατί: στην επιτροπή συμμετέχει ο διευθυντής του καναλιού που το προβάλλει, ο Γιάννης Λάτσιος, ο οποίος είναι και πρώην σύζυγος της Ελένης, που είναι Greek goddess, so beautiful… my God! («Ελληνίδα θεά, τόσο όμορφη, Θεέ μου!»). Πρόσφατα τηλεφώνησα στη Μαριέττα Χρουσαλά και της ζήτησα να μου πει πως τα έβγαλε πέρα με τις σκληρές πρόβες. Χριστέ μου! Είναι πολύ επίπονο! Κάνω καθημερινά εξάσκηση και πονάει όλο μου το σώμα. Παρότι έκανα πάντα γυμναστική, πιλάτες και γιόγκα, ο χορός είναι ένα «σπορ» πολύ πιο αιτητικό. Πιστεύω ότι η συμμετοχή μου στο «Dancing with the stars» θα μου χαρίσει ένα εντελώς διαφορετικό σώμα.

Παρακολουθείς τα ελληνικά τεκταινόμενα. Θα συμμετείχες στο ελληνικό «Dancing with the stars»;

Αν έβρισκα τον χρόνο γιατί όχι; Για την Ελλάδα θα το έκανα. Τώρα που μου το λέτε, σκέφτομαι να βγω με μια ελληνική σημαία επάνω μου για να προκαλέσω θετικά σχόλια για τη χώρα μας. Η δημοσιότητα που έχει η Ελλάδα τον τελευταίο καιρό δεν ει΄ναι καθόλου καλή, η εικόνα της χώρας έχει χαλάσει αλλά είναι στο χέρι μας να τη φτιάξουμε. Όλοι μας μπορούμε να κάνουμε κάτι για να αλλάξει. Είμαι βέβαιη ότι σε λίγα χρόνια τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Και εδώ στις ΗΠΑ η οικονομία δεν είναι στα καλύτερά της, αλλά ο0 τρόπος που χειρίζονται τα μίντια την κατάσταση είναι διαφορετικός. Τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας, έτσι όπως μεταδίδονται, κάνουν πολύ κακό στον τουρισμό μας.
πηγή:real.gr