Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Κατερίνα Στικούδη: «Δεν είναι στόχος μου να γίνω Μαρινέλλα»

«Δεν προσπαθώ να δείξω κάτι το οποίο δεν είμαι. Δεν είναι στόχος μου να κάνω την καριέρα της Μαρινέλλας», δηλώνει η Κατερίνα Στικούδη απαντώντας στην κριτική που δέχεται για τις φωνητικές της ικανότητες.
Η τραγουδίστρια μίλησε στην εκπομπή «Movies & Stars» και τον Γιώργο Σατσίδη και απάντησε σε πολλά θέματα, ενώ αποκάλυψε και άγνωστες πτυχές της καθημερινής της ζωής.

Αναφέρθηκε φυσικά και στην επίμαχη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε πρόσφατα και την παρουσιάζει να έχει κυτταρίτιδα: «Εγώ κάνω τη δουλειά μου και όπου και αν πηγαίνω αν κάποιος θέλει να με φωτογραφήσει, το κάνω με χαρά. Εγώ φέρθηκα σωστά, ο άλλος που με φωτογράφησε γιατί το έκανε αυτό; Είναι πλέον αστείο όλο αυτό και με κάνει να γελάω», είπε η Κατερίνα υπονοώντας ότι η φωτογραφία της αλλοιώθηκε.
Και συνέχισε: «Αν πραγματικά είχα τέτοιο πρόβλημα με κυτταρίτιδα, οι συνεργάτες μου δεν θα με άφηναν να βγω ποτέ με τέτοια ρούχα. Είναι αστείο το όλο θέμα, νομίζω ότι δεν έχω να αποδείξω κάτι σε κανέναν. Δεν θα πήγαινα στα δικαστήρια για αυτό.»
 
Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε και για την και για την κριτική που δέχεται αναφορικά με την απόφασή της να ασχοληθεί με το τραγούδι και κυρίως τις φωνητικές της ικανότητες: «Τα τελευταία χρόνια ακούω διάφορα για αυτό που κάνω, τα τραγούδια μου, την ύπαρξη μου γενικότερα. Έχω συνηθίσει όμως. Δεν είναι στόχος μου να κάνω την καριέρα της Μαρινέλλας. Δεν προσπαθώ να δείξω κάτι το οποίο δεν είμαι!»

Τέλος, αποκάλυψε ότι αρνήθηκε να συμμετάσχει στο γνωστό χορευτικό σόου διασήμων: «Αρνήθηκα να πάω στο Dancing with the stars! Προτιμώ να το βλέπω από το σπίτι μου!»

vipnews