Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Τι απαντά ο Γ. Παπαντωνίου για τα 40 εκατ. δολάρια

Σκληρή απάντηση στο δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας έδωσε ο πρώην υπουργός Γιάννος Παπαντωνίου,
σύμφωνα με το οποίο ο ίδιος διακίνησε μέσω λογαριασμών της συζύγου και του κουμπάρου του 40 εκατ. δολάρια, ενώ διαθέτει τραπεζικούς λογαριασμούς σε Ελβετία και Σιγκαπούρη.
Η απάντηση του Γιάννου Παπαντωνίου που ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής έχει ως εξής:
"Με οργή και αγανάκτηση διαψεύδω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα απίστευτα ψεύδη και τις κακοήθειες κυριακάτικης εφημερίδας ότι δήθεν πέρασαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από λογαριασμό τάχα της συζύγου μου.
Η εργολαβία λάσπης και χυδαιότητας εναντίον μου και σε βάρος της συζύγου μου συνεχίζεται", αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο πρώην υπουργός.
Να σημειωθεί ότι ρεπορτάζ της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" έκανε λόγω για διακίνηση του ποσού των 40 εκατ. δολαρίων μέσω των λογαριασμών της Σταυρούλας Κουράκου, συζύγου του Γιάννου Παπαντωνίου αλλά και του επιχειρηματία και κουμπάρου τους Γιώργου Κανδαλέπα.
Μάλιστα, ο κ. Παπαντωνίου προαναγγέλλει πως θα κινηθεί εναντίον εκείνων που γράφουν ανακρίβειες εναντίον του: "Θα απαντήσω στους συκοφάντες μου με όλα τα μέσα που έχω στη διάθεσή μου".
Παράλληλα, σύμφωνα με τη "Real News»", η εισαγγελία ερευνά τη νομιμότητα των συμβάσεων για τον εκσυγχρονισμό 6 φρεγατών το 2003, την αγορά αρμάτων μάχης τύπου Leopard, την αγορά 12 ελικοπτέρων Απάτσι και την προμήθεια συστημάτων ηλεκτρονικού πολέμου.
Η εισαγγελία ανακρίνει επίσης τα μη πολιτικά πρόσωπα και για άλλες δύο υποθέσεις, τον εκσυγχρονισμό των γερμανικών υποβρυχίων στον οποίο εμπλέκεται ο Ακης Τσοχατζόπουλος και το σύστημα αυτοπροστασίας των 60 F16, ενώ οι δικογραφίες για τα πολιτικά έχουν ήδη αποσταλεί στη Βουλή.
Υπενθυμίζεται ότι το όνομα της συζύγου της συζύγου του Γιάννου Παπαντωνίου συγκαταλέγεται ανάμεσα στα "μαύρα" ονόματα της λίστας Λαγκάρντ.
news247