Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Τέλος Οκτωβρίου ανοίγει το πρώτο «Μουστάκας» στη Θεσσαλονίκη

Η περίοδος προετοιμασίας για την άνοδο των παιδικών πολυκαταστημάτων «Μουστάκας» στη Θεσσαλονίκη, ολοκληρώνεται.
Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα έχει ανοίξει το πρώτο πολυκατάστημα της αθηναϊκής αλυσίδας, εκτός Αττικής, στο εμπορικό κέντρο Florida 1, στα ανατολικά του πολεοδομικού συγκροτήματος και σε μία γειτονιά που φιλοξενεί μεγάλα ονόματα της λιανικής.
Η Μουστάκας Γ.Ν. ΑΕΒΕ, μία εταιρεία παραγωγική και εμπορική, που ξεκίνησε πριν 26 χρόνια στην αγορά των παιχνιδιών για να επεκταθεί σε όλη τη γκάμα των ειδών και λύσεων που αφορούν το παιδί ( έπιπλα, ενδύματα, ηλεκτρονικά), τοποθετείται στο κενό που αφήνει στην αγορά της Θεσσαλονίκης η συρρίκνωση της γνωστής αλυσίδας Κου- Κου παρά την ένταξή της στις πρόνοιες του άρθρου 99.
Σημειώνεται ότι από το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων της Κου- Κου στη Θεσσαλονίκη, σήμερα έχουν μείνει μόλις τέσσερα σημεία πωλήσεων, σε Εύοσμο, Σταυρούπολη, Αριστοτέλους και Πυλαία.
«Η πρώτη μας κίνηση ανάπτυξης εκτός Αθηνών, δε θα μπορούσε παρά να γίνει στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία δεν σπεύδει να σχεδιάσει τις επόμενες κινήσεις της, καθώς η αναπτυξιακή μας πολιτική βασίζεται, διαχρονικά, σε προσεκτικά βήματα», τόνισε στη Voria.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Μουστάκας ΑΕΒΕ, κ. Νίκος Μουστάκας.
Όπως εξήγησε ο κ. Μουστάκας, το κατάστημα της Θεσσαλονίκης αποτελεί για την εταιρεία επένδυση ύψους περίπου 1,5 εκατ. ευρώ. Το νέο κατάστημα θα αναπτυχθεί σε 3.500 τμ λιανικής, ενώ διαθέτει και αποθηκευτικούς χώρους επιπλέον 2.000 τμ. Ακολουθεί το concept των οκτώ καταστημάτων Μουστάκας που λειτουργούν στην Αττική και θα περιλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο τμήματα παιδικών παιχνιδιών όπως και τμήματα με είδη μπε- μπε, βιβλιο-χαρτοπωλείου και εποχιακών προϊόντων.
Η Μουστάκας, σε μία πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία, πέτυχε το 2011 αύξηση των πωλήσεών της στα 25,8 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τους τζίρους των 22 εκατ. ευρώ, του 2009, αλλά και του 2010, ενώ τα προ φόρων κέρδη της ανήλθαν σε περίπου 600.000 ευρώ.  Στη φετινή χρονιά και σε περιβάλλον γενικευμένης, βαθιάς κρίσης, οι πωλήσεις σημειώνουν μείωση, κάτω από 10%, πολύ μικρότερη των απωλειών στις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου.