Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Οι διαφορές των δύο φύλων στο mobile shopping

H εταιρεία uSamp πραγματοποίησε μία δημοσκόπηση, η οποία εξέτασε τις συνήθεις των γυναικών και των αντρών, όσον αφορά τις καταναλωτικές τους πρακτικές σε online αγορές από το smartphone τους.

Συγκεκριμένα, οι άντρες είναι εκείνοι που πραγματοποιούν περισσότερες αγορές από τα smartphones τους με ποσοστό 45% (έναντι 34% των γυναικών). Για πληρωμές μέσω του κινητού, το ποσοστό στους άντρες ανέρχεται στο 46%, ενώ για τις γυναίκες στο 32%.

Τέλος, οι γυναίκες έχουν την πρωτιά στη χρήση εκπτωτικών κουπονιών μέσω του κινητού τους (44%), ενώ οι άντρες έχουν την τάση να αξιολογούν συχνότερα ένα προϊόν που έχουν αγοράσει. (26%)
 blue-hornet team