Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Μικρότερες κατά 50% οι πιθανότητες τραυματισμού στα νέα μοντέλα της Volvo

Η δέσμευση της Volvo για την κατασκευή ασφαλέστερων αυτοκινήτων και συνεπώς η συνεχής εξέλιξη προηγμένων τεχνολογιών ενεργητικής αλλά και παθητικής ασφάλειας
έχει περιορίσει τον κίνδυνο τραυματισμού στο εσωτερικό ενός μοντέλου της σουηδικής φίρμας κατά 50%.
«Τα εκτεταμένα δεδομένα που διαθέτουμε υποδεικνύουν πως ο κίνδυνος τραυματισμού σε ένα από τα νεότερα μοντέλα μας έχει μειωθεί κατά 50% σε σχέση με το 2000. Και συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σε νέες τεχνολογίες που θα περιορίσουν αυτόν τον κίνδυνο ακόμη περισσότερο», δήλωσε ο σύμβουλος ασφαλείας της Volvo Car Corporation, Thomas Βroberg, προσθέτοντας ότι αφετηρία για την εξέλιξη νέων συστημάτων ασφαλείας αποτελούν οι πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και η μαζική καταγραφή δεδομένων από ατυχήματα.
Χαρακτηριστικό δείγμα της ασφάλειας που μπορεί να προσφέρει μία πρόταση της Volvo αποτελεί το V40. Το σουηδικό μοντέλο αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό αερόσακο πεζού, στον οποίο θα πρέπει να προσθέσουμε το σύστημα που ακινητοποιεί το αυτοκίνητο μέχρι την ταχύτητα κίνησης των 50 χλμ./ώρα ώστε να αποτρέψει τη σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα, το Pedestrian Detection που εντοπίζει την κίνηση πεζών στο οδόστρωμα ενεργοποιώντας αν αυτό χρειαστεί το σύστημα πέδησης, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και τους ενεργούς προβολείς.
«To ενδεχόμενο να εμπλακεί κανείς σε ένα ατύχημα ή να τραυματιστεί στο εσωτερικό ενός Volvo διαρκώς μειώνεται. Δίνουμε συνέχεια στο όραμά μας ώστε μέχρι το 2020 να μην κινδυνεύει κανείς να χάσει τη ζωή του ή να υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς σε ένα Volvo», κατέληξε ο Thomas Βroberg.
auto.in.gr