Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Έσοδα-ρεκόρ 1,6 δισ. ευρώ για την Adidas φέρνει το Euro 2012

Έσοδα-ρεκόρ από τις πωλήσεις ειδών ποδοσφαίρου που μπορεί να ξεπεράσουν τα 1,6 δισ. ευρώ αναμένει η ,
σύμφωνα με το Χέρμπερτ Χάινερ, διευθύνοντα σύμβουλο του Adidas Group, σε συνέντευξη Τύπου στη Βαρσοβία, στο πλαίσιο του .
Η κορυφαία ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική διοργάνωση, μάλιστα, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες σε Πολωνία και Ουκρανία, θα είναι το «όχημα» για την αύξηση στα έσοδα, καθώς η Adidas είναι ο επίσημος χορηγός και προμηθευτής του Euro, ενώ «ντύνει» και 6 από τις 16 ομάδες που συμμετέχουν, τις περισσότερες από κάθε άλλη εταιρεία, ανάμεσά τους η πρωταθλήτρια Ευρώπης και κόσμου Ισπανία, το φαβορί για την κατάκτηση Γερμανία, η συνδιοργανώτρια Ουκρανία και η εθνική Ελλάδος.
«Η Adidas μπορεί να είναι ήδη σίγουρη πως θα υπερασπισθεί τον τίτλο της ως το πιο επιτυχημένο ποδοσφαιρικό brand στην Ευρώπη και τον κόσμο. Ηγούμαστε του Euro 2012 από κάθε πτυχή: πωλήσεις προϊόντων, ορατότητα του brand και καινοτόμο δύναμη«, τόνισε ο Χάινερ.
Να σημειωθεί πως η Adidas το 2010, χρονιά του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Νοτίου Αφρικής, κατέγραψε πωλήσεις 1,5 δισ. ευρώ, ενώ το 2008, χρονιά του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου στην Αυστρία και την Ελβετία, κατέγραψε πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ.
Από την άλλη, ο Χάινερ δήλωσε πως η Adidas δεν προτίθεται να αγοράσει την Umbro, την οποία έχει βγάλει «στο σφυρί» η Nike, καθώς, όπως τόνισε, «είμαστε ήδη οι ηγέτες της αγοράς στο ποδόσφαιρο και δεν χρειαζόμαστε άλλο brand».
blue-hornet team